Mitas Test Ride 2013 v plném nasazení I.

vydáno 14. 8. 2013, text redakce, foto expedition team

Plánovaná expedice spojená s testováním pneumatik Mitas, která odstartovala minulý čtvrtek přímo od bran Mitasu na Praze 10 a pneuservisu Chára sport, je v plném proudu a i přes problémy s datovým připojením pro vás máme zprávy přímo z cesty...

„Máme za sebou přesun do Benátek na trajekt, což považuji za nejnudnější část celé expedice. Počasí nám zatím vycházelo na jedničku, v Benátkách bylo 31 °C, moře klidné a bazén na palubě lodi samozřejmě bez vody. Cena za pivo v kelímku – 3,95 eur, Řekové si asi chtějí zachránit ekonomickou situaci a my jim s tím zdárně pomáhali... Na internet nebo wifi zatím můžeme zhola zapomenout, s výjimkou jedné německé pumpy jsme o internet ani nezavadili a poslat na lodi MMS, to je absurdita. Na trajektu jsme strávili 26 hodin, což s námi udělalo své. Snad jen těch pár delfínů v moři nám udělalo nějakou větší radost, jinak hotová nuda. Vylodili jsme se v 948 km vzdáleném řeckém přístavu Igoumenitsu, teploměr ukazoval 38 °C. Tady, v nulové nadmořské výšce, začala ostrá část testování pneumatik Mitas, určených pro velká cestovní endura. Náš tým A má celkem pět členů (4x KTM 990 Adventure a jedno BMW R 1200 GS), tým B se třemi jezdci (KTM 990 Adventure, KTM 1190 Adventure a BMW R 1200 GS) je na cestě za námi. Od trajektu nás čekalo necelých 180 km po staré horské silnici do Metsova. Od této chvíle jsme již gumy přestali šetřit, povinnost dojet až sem na co nejčerstvějších pneumatikách jsme splnili a nyní už můžeme jet jako o závod. Hned na začátek jsme vystoupali do 1650 m n. m. Nahoru, dolů, pravá, levá, užíváme si, co se do nás vejde. Po 1200 km ubyl na pneumatikách v průměru necelý milimetr. Na začátek jsme měli problém najít kemp. Centrum města nabízelo bezpočet hotelů, ale drahá auta před nimi dávala tušit vyšší cenu. Nakonec se nám podařilo dohodnout příjemných 15 eur na hlavu a od majitele jsme rádi přijali pozvání do venkovní restaurace na tradiční řecký salát, nějaké suvlaki či co a kozí jogurt s medem. Další den máme za sebou horský přejezd přes Makedonii a na večer jsme zakotvili v Albánii. Tady nám začíná ten pravý off-road, zároveň končí penziony a začíná bivakování v lese.“

Za tým A Robert Blazius



Diskuze k článku

Berry 26. 8. 2013
Tak kde jsou ti testeři??? Týden utekl jako voda a žádné info jestli vůbec dobře dojeli... A o mitaskách ani čárka...

Přečtěte si také

Mitas Test Ride 2013 odstartoval!  9. 8. 2013  
Mitas Test Ride 2013 v plném nasazení II.  16. 8. 2013  
Mitas Test Ride 2013 v plném nasazení III.  20. 8. 2013  
Mitas Test Ride 2013 IV.  2. 9. 2013  
Mitas Test Ride 2013 V.  27. 9. 2013  

Další články z archivu

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife