vydáno 23. 5. 2018, text David M. Bodlák
U KTM začíná nová éra. Naháč 790 Duke s novým motorem LC8c má vyplnit díru mezi nejostřejším jednoválcem a nejsilnějším véčkem z rodiny. Bude stát za to?...
celý článek
vydáno 27. 4. 2018
V-Strom 650 byl jednou z prvních velkých motorek, o kterých jsem v ČMN psal. Tehdy jsem ještě neměl valné zkušenosti s tím, jak by se ta která mašina měla chovat, nevěděl jsem, kdo...
celý článek
vydáno 20. 4. 2018
Když otevřete jakýkoliv seriózní motokatalog, najdete endur a krosek mnohem víc, než je v České republice zažito. Krom značek japonské čtyřky u nás nejvíc letí KTM, Husqvarna a řekněme...
celý článek
vydáno 13. 4. 2018
Výkon, točivý moment, maximální rychlost, hmotnost, spotřeba, akční rádius... Někteří motorkáři si svoje stroje vybírají jen podle těchto údajů. Jakmile motocykl nemá aspoň sto koní,...
celý článek
vydáno 8. 10. 2012
Když se řekne Honda Fireblade, tak si každý, trochu zasvěcený motorkář představí stroj, kterému nelze nic vytknout, ale zároveň na něm není nic, z čeho by vám vzrušením vstávaly chlupy...
celý článek
vydáno 27. 9. 2012, text Jan Rameš
Jsou testy a testy. Některé motorky ojezdíte, protože musíte, na jiných se svezete docela rádi, na další se těšíte celou sezonu. A pak existuje ještě jedna skupinka, malá, ale o to pro nás testery emočně vypjatější. Jako když vám někdo zavolá, že kvůli vám zajel dvě zbrusu nové Bimoty...
celý článek
vydáno 14. 9. 2012
KTM se snaží stavět motorky kvalitní, výkonné a na špičkové technické úrovni. Nezapomíná přitom na exkluzivitu a jistou dávku výstřednosti a nepřehlédnutelnosti. Vedle vší té profesionality...
celý článek
vydáno 7. 9. 2012
Srovnávat v jednom testu mezi sebou Multistradu s motorem o objemu téměř 1100 kubíků a Versyse, který má motor téměř poloviční, mi v první chvíli přišlo jako holý nesmysl. Jak jsem...
celý článek
vydáno 31. 8. 2012
Není snad motocyklová kategorie, v níž by byly mezi jednotlivými stroji tak malé rozdíly, jako právě v supersportech. Vše je vyladěno do mrtě, výkony i jízdní projevy jsou si hodně...
celý článek
vydáno 24. 8. 2012
Husaberg byl vždycky dost radikální a v roce 2008 ještě přitvrdil. Postavil motorky, které jsou po technické stránce dost zvláštní a odlišné a navíc opravdu fungují. My jsme se svezli...
celý článek