WSBK Misano - 1. závod SBK

vydáno 27. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

Vítězství v první jízdě vybojoval v nádherném souboji s Troyem Corserem domácí Max Biaggi na Aprilii.

Do dnešního prvního superbikového závodu na okruhu v Misanu nejlépe odstartoval Troy Corser na BMW, jenž se v první zatáčce ujal vedení. Na druhé místo se zařadil Max Biaggi, třetí místo držel Carlos Checa, čtvrtý jel Michel Fabrizio a pátý Sylvain Guintoli. Jakub Smrž se po startu zařadil na šestnácté místo.
 
Hned v druhém kole přišla špatná zpráva pro české fanoušky, z Ducati našeho Jakuba Smrže se začalo kouřit a Kuba musel ze závodu odstoupit. Na čele mezitím stále vedl Corser, s Biaggim a Checou v zádech. Následoval čtvrtý Sylvain Guintoli a pátý Michel Fabrizio. Tvrdé souboje předváděl o osmé místo Haslam s Reou. Ve čtvrtém kole závodu havaroval ze sedmého místa Cal Crutchlow na Yamaze, do závodu se ještě dokázal vrátit, ale nakonec svůj motocykl odstavil v boxech. Po sedmi odjetých kolech vedl neustále Corser s minimálním odstupem od druhého Biaggiho, o třetí příčku se neustále přetahoval Checa s Fabriziem, páté místo držel stále Guintoli. O jedno kolo později potkal technický problém Rubena Xause na BMW, z jehož motocyklu se začalo kouřit a Xaus motocykl musel odstavit. Devět okruhů před cílem závodu se dostal do těsného kontaktu s vedoucím Corserem druhý Max Biaggi a Říman zahájil útok. O jedno kolo později se Max díky fantastickému předjížděcímu manévru dostal před Corsera, který se ale nedal a Maxovi předjetí vrátil. V následující zatáčce ho Max ale předjel znovu a nato již Corser nedokázal odpovědět. O dvě kola později nastal další tvrdý souboj, když na Corsera zaútočil za ním jedoucí Checa a posunul se na druhou pozici. Tři kola před cílem vedl Max Biaggi s minimálním náskokem na druhého Carlose Checu, třetí Corser již ztrácel půl sekundy. Následoval čtvrtý Michel Fabrizio a na pátém místě se držel Sylvain Guintoli.
 
Z vítězství v prvním závodě se tak mohl radovat Max Biaggi na Aprili, na druhém místě závod dokončil Carlos Checa na Ducati, třetí místo obsadil Troy Corser na BMW, čtvrtý dojel Michel Fabrizio na Ducati a první pětku doplnil Sylvain Guintoli na Suzuki.
 
Výsledky:
1. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 38'59.319
2. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 0.387
3. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 0.822
4. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 4.911
5. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 5.916
6. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 8.658
7. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 11.872
8. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 11.907
9.  Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 16.490
10. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 18.458
11. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 18.646
12. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 19.315
13. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 25.405
14. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 31.671
15. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 39.658
16. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 48.137
17. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 56.316
18. Sandi F. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 56.667
19. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 57.218


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife