WSBK Kyalami - 2. závod superbike

vydáno 16. 5. 2010, text Jiří Nykodým, foto Suzuki

V dramatickém finiši druhé superbikové jízdy vybojoval vítězství Leon Haslam na Suzuki. Jakub Smrž dokončil i druhý závod na devátém místě.

Bleskový start do druhé jízdy superbiků na okruhu v Kyalami předvedl Leon Haslam, na druhé místo se zařadil Max Biaggi, třetí jel Carlos Checa, čtvrtý Jonathan Rea a na páté místo se zařadil Michel Fabrizio. Jakub Smrž se po startu propadl na desáté místo.
 
Bleskový postup vpřed předvedl Jonathan Rea, který se již po několika zatáčkách pohyboval na druhé pozici před Maxem Biaggim. Velká tlačenice byla i za Reovými zády, kde se bránil třetí Biaggi před Fabriziem a Checou. Ještě v prvním kole dokázal Jonathan Rea převzít vedení, když díky skvělému manévru předjel v jedné ze zatáček Haslama. V druhém kole závodu vedl tedy Rea před Haslamem, Biaggim, Fabriziem a Checou. Kuba Smrž jel stále na desátém místě. V šestém kole přišel útok na Haslama ze strany Maxe Biaggiho, který byl úspěšný a Max se posunul na druhé místo. Velmi dobře rozjetý Říman Biaggi o několik okamžiků později začal útočit na vedoucího Reu. Po deseti odjetých okruzích se na vedení držel stále Rea, který měl v zádech Biaggiho. Následoval třetí Haslam, čtvrtý jel Crutchlow, potom s menším odstupem jela dvojice Fabrizio - Corser. Jakub Smrž si držel deváté místo. O kolo později využil chyby Maxe Biaggiho za ním jedoucí Haslam a Maxe odsunul na třetí místo. Pět kol před cílem byla stále na čele kompaktní trojice, kterou vedl Rea před Haslamem a Biaggim. Čtvrtý jel Haslam a pátý Checa. V nájezdu do posledního kola převzal fantastickým předjížděcím manévrem Leon Haslam vedení závodu.
 
Vítězství z druhého závodu v Kyalami si tak odváží Leon Haslam, druhé místo udržel Jonathan Rea, Max Biaggi dojel závod na třetím místě. Čtvrtou příčku obsadil Cal Crutchlow a první pětku doplnil Carlos Checa, Jakub Smrž dokončil závod na deváté pozici.
 
Výsledky:
1. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 39'52.870 (153,312 kph)
2. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 0.522
3. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 0.601
4. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 0.991
5. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1.479
6. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 13.324
7. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 13.740
8. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 14.250
9. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 15.190
10. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 16.790
11. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 21.101
12. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 22.670
13. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 24.506
14. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 31.301
15. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 31.836
16. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 33.710
17. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 35.203
18. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 55.929
19. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 56.074
20. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'08.481


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife