Hanika v Jerezu sedmý nejrychlejší
vydáno 19. 2. 2015, text hell, foto MotoGP
Další dva dny má za sebou testování tříd Moto2 a Moto3 na okruhu v Jerezu. V kombinovaném času závěrečného třetího dne i celého testování skončil náš Karel Hanika sedmý ve třídě Moto3 a zároveň jako nejrychlejší jezdec KTM.
Nejprve ještě ke druhému dni. Ve třídě Moto3 si nejrychlejší kombinovaný čas vyjel v prostředním ze tří měřených tréninků Francouz Fabio Quartararo na Hondě (1:45.918). Za sebou nechal o 0.285 sekundy Itala Niccola Antonelliho a o 0.573 sekundy Brita Dannyho Kenta (všichni Honda). Nejrychlejším jezdcem značky Mahindra byl čtvrtý Jaunafran Guevara a nejrychlejší KTM sedlal šestý Brad Binder. Karel Hanika měl dvanáctý čas (1:46.965).
Ve třetím dni zapisoval nejlepší čas opět Quartararo (1:45.580), před Jorge Martinem (Mahindra) a Kentem. Karel Hanika zajel sedmý čas dne (1.46.427). KTM našeho jezdce zastupovala jako jediná rakouského výrobce v TOP10. V souhrnu časů za všechny tři dny byla situace obdobná, protože prvních osm časů a k tomu i desátý se započítávaly z posledního testovacího dne. Do první desítky se vklínil z druhého dne jen celkovým devátým časem Juanfran Guevara (Mahindra) a tedy i v tomto pořadí byl Hanikův motocykl jediným zástupcem KTM v první desítce, což určitě pro Mattighofenské není nejlepší vizitka a důvod k horečnému vylepšování dříve neporazitelné značky této objemově nejslabší třídy.
Moto2
Nejrychlejším jezdcem druhého dne ve třídě Moto2 se stal Brit Sam Lowes (Speed Up, 1:42.362), před Luisem Salomem a Johannem Zarcem. Motocykly Kalex obsadily druhou až patnáctou příčku tohoto testovacího dne.
Třetí den byl nejrychlejší Johann Zarco (1:42.121) před Titem Rabatem (1:42.392). V kombinovaných časech za všechny tři dny si nejlépe vedl vítěz závěrečného testování, Francouz Johann Zarco před Samem Lowesem (1:42.165) a Titem Rabatem (1:42.392).
Kombinovaný čas třídenního testování Moto3
1.QUARTARARO Fabio (Honda) 1:45.580
2. MARTIN Jorge (Mahindra) 1:45.593 +0.013
3. KENT Danny (Honda) 1:45.964 +0.384
4. ANTONELLI Niccolo (Honda) 1:46.043 +0.463
5. McPHEE John (Honda) 1:46.306 +0.726
6. NAVARRO Jorge (Honda) 1:46.338 +0.758
7. HANIKA Karel (KTM) 1:46.427 +0,847
8. ONO Hiroki (Honda) 1:46.464 +0.884
9. GUEVARA Juanfran (Mahindra) 1:46.501 +0.921
10. BAGNAIA Francesco (Mahindra) 1:46.541 +0.961
11. BINDER Brad (KTM) 1:46.607 +1.027
12. BASTIANINI Enea (Honda) 1:46.700 +1.120
13. LOI Livio (Honda) 1:46.737 +1.157
14. FENATI Romano (KTM) 1:46.742 +1.162
15. OLIVEIRA Miguel (KTM) 1:46.774 +1.194
16. VINALES Isaac (Husqvarna) 1:46.817 +1.237
17. DANILO Jules (Honda) 1:46.838 +1.256
18. AJO Niklas (KTM) 1:46.887 +1.307
19. MASBOU Alexis 1:47.072 +1.492
20. TONUCCI Alessandro (Mahindra) 1:47.091 +1.511
21. OETTL Philipp (KTM) 1:47.142 +1.562
22. LOCATELLI Andrea (Honda) 1:47.171 +1.591
23. BINDER Daryn (Mahindra) 1:47.217 +1.637
24. CARRASCO Ana (KTM) 1:47.292 +1.712
25. MANZI Stefano (Mahindra) 1:47.329 +1.749
26. HERRERA Maria (Husqvarna) 1:47.376 +1.796
27. MIGNO Andrea (KTM) 1:47.430 +1.850
28. RODRIGO Gabriel (KTM) 1:47.683 +2.103
29. GARDNER Remy (Mahindra) 1:47.705 +2.125
30. SUZUKI Tatsuki (Mahindra) 1:47.722 +2.142
31. FERRARI Mateo (Mahindra) 1:47.768 +2.768
32. VAZQUEZ Efren (Honda) 1:49.922 +2.154
Další iČMN články
-
Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
Ve Velké ceně Nizozemí předvedl Jakub Kornfeil obdivuhodný výkon, za který byl nakonec odměněn pódiovým umístěním. Jenže ve hře bylo mnohem víc...
-
Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
Filip Salač má za sebou nejlepší závod sezóny. V dnešním závodě Moto3 v holandském Assenu si připsal body za 14. místo, navíc byl stále v kontaktu s vedoucí skupinou a zajel čtvrtý nejlepší čas na kolo...
-
Velká cena Velké Británie prostě uplavala
GP Velké Británie v Silverstonu se nejela, motokrosař Petr Polák je třetím juniorem na světě a titul v USA obhájil Eli Tomac...
Články na MotoLife
-
Motorbike 7-8/2024
Začínají prázdniny a abyste se po
večerech nebo za špatného počasí nenudili, je zde pro vás letní dvojčíslo
Motorbike. A pořádně vypasené, má totiž 154 stran! Co na nich najdete?
Samozřejmě testy (více než patnácti strojů, od cestovních endur přes klasiku až
po sportovní motorky a čtyřkolky), reportáže
z motorkářských akcí a motosportu, nechybí ani cestopis...no, prostě
jsme se jako vždy sna...
-
Kompletní průvodce motocyklovými výfuky: od sportovních po turistické
Výběr správného
výfukového systému může významně ovlivnit výkon, zvuk a estetiku motocyklu.
Existuje široká škála výfuků vhodných pro různé styly jízdy, od sportovních
emocí po pohodlí turistických cest. Zde je váš průvodce výběrem ideálního
výfuku pro váš motocykl.1. Sportovní výfuky
Sportovní výfuky jsou
navrženy s cílem maximalizovat výkon motoru. Obvykle jsou lehčí než standardní
modely, což z...
-
Motorbike 6/2024
Říká se, že čas utíká dvakrát rychleji, pokud děláte něco,
co vás baví. A to můžeme jen potvrdit – týdny, které od sebe dělí jednotlivá
vydání Motorbike, vždy utečou jak voda. A sezóně jak voda v horské bystřině, testovací
motorky se v redakční garáži střídají bleskurychlým tempem, o víkendech je
spousta akcí a závodů a pokud tím žijete tak, jako my a nechcete o nic přijít,
najednou je tu konec se...
-
Motorbike 5/2024
Květnové vydání Motorbike vzniká samozřejmě již v dubnu a
letos se počasí opravdu vyřádilo – chvíli vedro, chvíli zima, prostě to pravé
aprílové. Přesto, abychom dodrželi každoroční tradici, jsme jezdili jak o život
a tak najdete i letos v Motorbike č. 5, co se týká testů, téměř jen samé
novinky. A k tomu jako obvykle i spoustu dalšího, od aktualit až po reportáže z
motosportu. Přejeme příjem...
-
Motorbike 4/2024
Začátek každé sezóny pro nás znamená testování novinek a ani
letošní rok není výjimkou. V aktuálním vydání Motorbike jich najdete hned šest
– dvě z nich jsme vyzkoušeli ve Francii, jednu ve Španělsku, pro další jsme si
zaletěli až na exotické Filipíny, pátou jsme prohnali po našich silnicích a
šestou po motokrosové trati. Zároveň už se rozjely i světové závodní seriály,
kalendář se bleskurychle pl...