Sedm jezdců pod dvě minuty
vydáno 25. 2. 2015, text hell, foto MotoGP
Třetí testovací den na okruhu Sepang přinesl pro velkou většinu jezdců doposud nejrychlejší časy. Prvních sedm, Márquez, Lorenzo, Crutchlow, Iannone, Rossi, Smith a Pedrosa pokořilo dvouminutovou hranici. Svůj čas zlepšil i Karel Abraham, ale i tak skončil až jednadvacátý ze sedmadvaceti přítomných závodníků.
Sepang 2, třetí den (25. 2. 2015)
1. Marc MARQUEZ (E, Honda) 1:59.115
2. Jorge LORENZO (E, Yamaha) 1:59.437
3. Cal CRUTCHLOW (GB, Honda) 1:59.658
4. Andrea IANNONE (I, Ducati) 1:59.722
5. Valentino ROSSI (I, Yamaha) 1:59.833
6. Bradley SMITH (GB, Yamaha) 1:59.883
7. Dani PEDROSA (E, Honda) 1:59.912
8. Hector BARBERA (AUS, Honda) 2:00.244
9. Aleix ESPARGARO (E, Suzuki) 2:00.275
10. Andrea DOVIZIOSO (I, Ducati) 2:00.468
11. Pol ESPARGARO (E, Yamaha) 2:00.490
12. Danilo PETRUCCI (I, Ducati) 2:00.556
13. Yonny HERNANDEZ (COL, Ducati) 2:00.603
14. Maverick VIŃALES (E, Suzuki) 2:00.604
15. Stefan BRADL (D, Yamaha Forward) 2:00.686
16. Scott REDDING (GB, Honda) 2:00.695
17. Nicky HAYDEN (USA, Honda) 2:00.813
18. Michele PIRRO (I, Ducati) 2:00.875
19. Alvaro BAUTISTA (E, Aprilia) 2:01.310
20. Mike DI MEGLIO (F, Ducati) 2:01.487
21. Karel ABRAHAM (Honda) 2:01.536
22. Jack MILLER (AUS, Honda) 2:01.593
23. Michael LAVERTY (GB, Aprilia) 2:01.815
24. Loris BAZ (F, Yamaha Forward) 2:02.587
25. Alex DE ANGELIS (RSM, ART) 2:03.300
26. Katsuyuki NAKASUGA (J, Yamaha) 2:03.448
27. Marco MELANDRI (I, Aprilia) 2:03.569
Sepang 2, kombinované časy (23. - 25. 2. 2015)
1. Marc MARQUEZ (E, Honda) 1:59.115 (3. den)
2. Jorge LORENZO (E, Yamaha) 1:59.437 (3. den)
3. Cal CRUTCHLOW (GB, Honda) 1:59.658 (3. den)
4. Andrea IANNONE (I, Ducati) 1:59.722 (3. den)
5. Valentino ROSSI (I, Yamaha) 1:59.833 (3. den)
6. Bradley SMITH (GB, Yamaha) 1:59.883 (3. den)
7. Dani PEDROSA (E, Honda) 1:59.912 (3. den)
8. Hector BARBERA (AUS, Honda) 2:00.244 (3. den)
9. Andrea DOVIZIOSO (I, Ducati) 2:00.250 (2. den)
10. Aleix ESPARGARO (E, Suzuki) 2:00.275 (3. den)
11. Pol ESPARGARO (E, Yamaha) 2:00.490 (3. den)
12. Danilo PETRUCCI (I, Ducati) 2:00.556 (3. den)
13. Yonny HERNANDEZ (COL, Ducati) 2:00.603 (3. den)
14. Maverick VIŃALES (E, Suzuki) 2:00.604 (3. den)
15. Stefan BRADL (D, Yamaha Forward) 2:00.686 (3. den)
16. Scott REDDING (GB, Honda) 2:00.695 (3. den)
17. Nicky HAYDEN (USA, Honda) 2:00.813 (3. den)
18. Michele PIRRO (I, Ducati) 2:00.875 (3. den)
19. Alvaro BAUTISTA (E, Aprilia) 2:01.310 (3. den)
20. Mike DI MEGLIO (F, Ducati) 2:01.487 (3. den)
21. Karel ABRAHAM (Honda) 2:01.536 (3. den)
22. Jack MILLER (AUS, Honda) 2:01.593 (3. den)
23. Michael LAVERTY (GB, Aprilia) 2:01.815 (3. den)
24. Loris BAZ (F, Yamaha Forward) 2:02.426 (2. den)
25. Alex DE ANGELIS (RSM, ART) 2:03.300 (3. den)
26. Katsuyuki NAKASUGA (J, Yamaha) 2:03.300 (1. den)
27. Marco MELANDRI (I, Aprilia) 2:03.569 (3. den)
Další iČMN články
-
Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
Ve Velké ceně Nizozemí předvedl Jakub Kornfeil obdivuhodný výkon, za který byl nakonec odměněn pódiovým umístěním. Jenže ve hře bylo mnohem víc...
-
Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
Filip Salač má za sebou nejlepší závod sezóny. V dnešním závodě Moto3 v holandském Assenu si připsal body za 14. místo, navíc byl stále v kontaktu s vedoucí skupinou a zajel čtvrtý nejlepší čas na kolo...
-
Velká cena Velké Británie prostě uplavala
GP Velké Británie v Silverstonu se nejela, motokrosař Petr Polák je třetím juniorem na světě a titul v USA obhájil Eli Tomac...
Články na MotoLife
-
Motorbike 7-8/2024
Začínají prázdniny a abyste se po
večerech nebo za špatného počasí nenudili, je zde pro vás letní dvojčíslo
Motorbike. A pořádně vypasené, má totiž 154 stran! Co na nich najdete?
Samozřejmě testy (více než patnácti strojů, od cestovních endur přes klasiku až
po sportovní motorky a čtyřkolky), reportáže
z motorkářských akcí a motosportu, nechybí ani cestopis...no, prostě
jsme se jako vždy sna...
-
Kompletní průvodce motocyklovými výfuky: od sportovních po turistické
Výběr správného
výfukového systému může významně ovlivnit výkon, zvuk a estetiku motocyklu.
Existuje široká škála výfuků vhodných pro různé styly jízdy, od sportovních
emocí po pohodlí turistických cest. Zde je váš průvodce výběrem ideálního
výfuku pro váš motocykl.1. Sportovní výfuky
Sportovní výfuky jsou
navrženy s cílem maximalizovat výkon motoru. Obvykle jsou lehčí než standardní
modely, což z...
-
Motorbike 6/2024
Říká se, že čas utíká dvakrát rychleji, pokud děláte něco,
co vás baví. A to můžeme jen potvrdit – týdny, které od sebe dělí jednotlivá
vydání Motorbike, vždy utečou jak voda. A sezóně jak voda v horské bystřině, testovací
motorky se v redakční garáži střídají bleskurychlým tempem, o víkendech je
spousta akcí a závodů a pokud tím žijete tak, jako my a nechcete o nic přijít,
najednou je tu konec se...
-
Motorbike 5/2024
Květnové vydání Motorbike vzniká samozřejmě již v dubnu a
letos se počasí opravdu vyřádilo – chvíli vedro, chvíli zima, prostě to pravé
aprílové. Přesto, abychom dodrželi každoroční tradici, jsme jezdili jak o život
a tak najdete i letos v Motorbike č. 5, co se týká testů, téměř jen samé
novinky. A k tomu jako obvykle i spoustu dalšího, od aktualit až po reportáže z
motosportu. Přejeme příjem...
-
Motorbike 4/2024
Začátek každé sezóny pro nás znamená testování novinek a ani
letošní rok není výjimkou. V aktuálním vydání Motorbike jich najdete hned šest
– dvě z nich jsme vyzkoušeli ve Francii, jednu ve Španělsku, pro další jsme si
zaletěli až na exotické Filipíny, pátou jsme prohnali po našich silnicích a
šestou po motokrosové trati. Zároveň už se rozjely i světové závodní seriály,
kalendář se bleskurychle pl...