GP Aragón - závod Moto2

vydáno 19. 9. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

Po startu závodu kubatury Moto2 se vedení závodu ujal poleman Andrea Iannone, na druhé místo se zařadil Julian Simón, třetí jel Simone Corsi, čtvrté místo držel Gábor Talmácsi a na páté pozici jel Scott Redding. Karel Abraham jel na dvacáté pozici.

V třetím kole závodu vedl stále Andrea Iannone, o druhé místo bojoval Julian Simón se Simone Corsim, čtvrté místo stále držel Gábor Talmácsi a první pětici zavíral Scott Redding. Po šesti odjetých okruzích vedl stále Iannone s náskokem dvou sekund na Simóna, třetí jel Corsi, čtvrtý Talmácsi a o páté místo bojoval Elías s Cluzelem. O kolo později havaroval Alex De Angelis. Karel Abraham se v této fázi závodu držel na 22. pozici. Deset kol před cílem závodu disponoval suverénní Iannone již šestisekundovým náskokem na druhého Corsiho, třetí jel Simón a čtvrtý Talmácsi. Na pátém místě jel Elías s Cluzelem v zádech. Karel Abraham se pohyboval na 18. místě. Zatímco v závěru závodu stále neohroženě vedl Iannone, za ním se tvrdě bojovalo o druhé místo mezi Talmácsim a Simónem a následně také o čtvrté místo mezi Elíasem a Corsim.

Z vítězství se tak mohl radovat Andrea Iannone, druhé místo vybojoval Julian Simón, se třetím místem se musel spokojit Gábor Talmácsi, na čtvrté místě závod dokončil Toni Elías a páté místo obsadil Simone Corsi. Karel Abraham byl klasifikován na osmnácté pozici.

Výsledky:

1. Andrea IANNONE (ITA-Fimmco Speed Up, Speed Up) 40'33.264
2. Julian SIMÓN (SPA-Mapfre Aspar Team,Suter) +6.203
3. Gábor TALMÁCSI (HUN-Fimmco Speed Up,Speed Up) +6.276
4. Toni ELÍAS (SPA-Gresini Racing Moto2,Moriwaki) +7.123
5. Simone CORSI (ITA-JIR Moto2,Motobi) +9.160
6. Jules CLUZEL (FRA-Forward Racing,Suter) +12.881
7. Dominique AEGERTER (SWI-Technomag-CIP,Suter) +12.987
8. Scott REDDING (GBR-Marc VDS Racing Team,Suter) +18.881
9. Stefan BRADL (GER-Viessmann Kiefer Racing,Suter) +20.893
10. Thomas LÜTHI (SWI-Interwetten Moriwaki Moto2,Moriwaki) +21.171
11. Claudio CORTI (ITA-Forward Racing,Suter) +21.426
12. Yuki TAKAHASHI (JPN-Tech 3 Racing,Tech 3) +21.978
13. Mike DI MEGLIO (FRA-Mapfre Aspar Team,Suter) +22.171
14. Michele PIRRO (ITA-Gresini Racing Moto2,Moriwaki) +24.747
15. Ratthapark WILAIROT (THA-Thai Honda PTT Singha SAG,Bimota) +30.452
-----------------------------------------------------------------------------------------
18. Karel ABRAHAM (CZE-Cardion AB Motoracing,FTR) +33.801


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife