Lukáš Pešek zakončil víkend pádem

vydáno 4. 7. 2010, text TZ, foto pesek52.cz

Nadějně rozjetý závod ukončil Lukášův pád ve 4. kole.

Úvod závod byl ovlivněn hromadnou havárií jezdců v první šikaně, ze které profitoval i Lukáš a posunul se z 24. na 15. místo. Pak se dostal do dobrého rytmu, jezdil časy na úrovni úplné špičky a posouval se vpřed. Ve 4. kole potřeboval rychle předjet Todeho, před kterým se začala tvořit mezera. Bohužel mu při předjížděcím manévru uklouzlo přední kolo, což znamenalo pád a konec závodu.

 

Lukáš Pešek / pro pád nedokončil:  „Po startu jsem chytil dobré tempo a postupoval vpřed. Pak jsem se dostal za Todeho a půl kola jsem jej nemohl předjet a před ním se začala zvětšovat mezera. Chtěl jsem s tím tedy rychle něco udělat, aby mi neujela skupina a neztratil jsem tak kontakt. Trochu jsem tedy při předjíždění zariskoval, ale při nájezdu do zatáčky mi podklouzlo přední kolo a byl z toho pád. Je to velká škoda, protože se nakonec ukázalo, že vzhledem k tempu, které jsem jel, z toho mohlo být umístění hluboko v první desítce, a tak mě pád dost mrzí.“

 

Miloš Čihák – osobní kouč: „Lukáš měl určenou taktiku, aby se snažil z 24. pozice co nejrychleji propracovat vpřed. Po úvodu závodu cítil šanci na velmi dobrý výsledek a chtěl zůstat v kontaktu s nejrychlejšími. Proto i zariskoval, aby rychle předjel Todeho a neztratil tak kontakt s vedoucí skupinou. Bohužel to nevyšlo. Teď nás čekají dva dny testů v Aragonu a věřím, že do GP Německa se nám podaří připravit motocykl mnohem lépe, než jak tomu bylo v posledních závodech.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife