Dovizioso přesedlá z Hondy na Yamahu

vydáno 18. 10. 2011, text hell, sal, foto Honda

Když Honda oznámila, že pro příští rok zúží o jedno místo svůj tovární tým, stal se Ital Andrea Dovizioso tím, kdo musel odejít.

Andrea Dovizioso stál letos už pětkrát na pódiu, z toho čtyřikrát skončil druhý a v průběžném pořadí je tři závody před koncem MS třetí. „Jsem rád, že jsme dosáhli dohody s Tech 3 a chci poděkovat panu Poncharalovi za příležitost, kterou mi dal. Teď, když mám jasno, co bude příští rok, mohu se plně soustředit na konec letošní sezony,“ zaznělo z jedné strany smluvního kontraktu.
Manažer týmu Tech 3 Hervé Poncharal dodal: „Jsem rád, že jezdec kvalit, jaké má Andrea, se rozhodl spojit svou budoucnost s naším týmem. Jde totiž bezpochyby o jednoho z nejrychlejších současných jezdců na světě, který je schopen bojovat o stupně vítězů ve třídě MotoGP.“


Diskuze k článku

grey003 17. 10. 2011
Jak velké musí být Doviho zklamání, když po těch letech věrnosti Hondě odchází ke konkurenci a letos o velké poznání slabší.

Přečtěte si také

Poncharal: Dovizioso nebo Laverty  15. 9. 2011  
Dovizioso k Chechinellimu?  4. 8. 2011  
Rozhovor s Andreou Doviziosem  5. 2. 2011  

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife