Trip na divokou kartu do Švýcarska

vydáno 20. 12. 2012, text Martin Bareš

Nějak mě nebavilo být doma, a tak jsem si řekl, že někam vypadnu. Po rozhovoru s mojí sestrou Šárkou bylo vše jasné, pojedu do Chamonix, okouknout, jak se jí tam vede. Nakonec jsem ani celý ten výlet neabsolvoval sám a ještě k tomu všemu to jen o ježdění na motorce celé nebylo…... celý článek

GS Trophy vyhráli Němci

vydáno 6. 12. 2012 GS Trophy vyhráli Němci

V neděli skončila v jihoamerické Patagonii týmová soutěž pořádaná značkou BMW, jezdilo se na identických motocyklech řady GS a pro většinu účastníků to byl životní zážitek... celý článek

Zakarpanda

vydáno 22. 11. 2012 Zakarpanda

Od začátku jara jsme si s Davidem říkali, že bychom se zajeli kouknout na pět dní do Pobaltí. Vzhledem k našemu pracovnímu vytížení se nám ale zjistit cokoliv o dané oblasti včas nepovedlo... celý článek

Expedice Himalaya 2008 IV.

vydáno 26. 10. 2012 Expedice Himalaya 2008 IV.

Po projetí nejvýše položené silnice světa z Manali do Lehu se vydáváme zpět do nížiny. Přijíždíme k indicko-pákistánské hranici a teploměr ukazuje 47 °C. I když je na zdejší poměry... celý článek

Přes ledovec pod nejvyšší most světa

vydáno 12. 10. 2012 Přes ledovec pod nejvyšší most světa

Jako každý rok, opět se vydávám na několikadenní vyjížďku v sedle své GSX1402, poznat nové kouty vzdálených Alp s cílem pokořit řadu průsmyků a dostat se do míst, kam bych normálně ani ­nezabloudil... celý článek

Karélie - ruská země tisíce jezer

vydáno 28. 9. 2012, text Ing. Milan Kopečný

Mezi motocestovateli začíná pomalu platit, že kdo nebyl v Rusku, jako by nebyl. Je to krásná země a určitě si ­pozornost cestovatelů zaslouží, a tak jsem se i já rozhodl splatit tento dluh a vydat se tam, kde zítra již znamená včera... celý článek

Do Černé Hory - přes silnice ve skalách, zátoky i kolem minových polí

vydáno 20. 9. 2012 Do Černé Hory - přes silnice ve skalách, zátoky i kolem minových polí

Naše dovolená začíná na benzínce v Brně. Nasedáme na své Bigy a vyrážíme vstříc prvním nejméně atraktivním kilometrům cesty, po dálnici. Je mi jasné, že dnes toho příliš ke kochání... celý článek

Nepálem zpět do Indie

vydáno 13. 9. 2012 Nepálem zpět do Indie

Od příletu do Bombaje jsme ujeli kus cesty. S dvoudenním čekáním na motorku, třicetišestihodinovou cestou vlakem, putováním přes Západní Bengálsko k Himálajím jsme se dostali až na... celý článek

Expedice Himalaya 2008 I.

vydáno 6. 9. 2012 Expedice Himalaya 2008 I.

Motorka složená do úhledného balíčku se již přes měsíc houpe někde na moři. Náš odlet se konečně přiblížil a nasedáme do letadla. Po mezipřistání v Londýně přistáváme v Bombaji, nebo... celý článek

Kalifornií na Harleyi

vydáno 30. 8. 2012 Kalifornií na Harleyi

Jako pravidelný čtenář motocyklových periodik jsem dostal při chystání se na měsíční návštěvu do Kalifornie takový nápad. Co si takhle zpestřit pobyt za velkou louží nějakým... celý článek