Řidičáky A2 od 18 let: všechno jasné?

vydáno 26. 2. 2013, text Jan Rameš, foto dmb

Co nás může potkat za chytáky s novým řidičákem skupiny A2?

Devatenáctý leden neznamenal změnu jen pro autaře, kteří mohou řídit stopětadvacítkové skútry. Pro nás je mnohem důležitější změna, která se týká motorkářů: nový řidičák A2 od 18 let. Jaká jsou pravidla a co vás může potkat za chytáky?

Aby bylo formalitám učiněno zadost, hned na začátku do vás nacpeme legislativu. Tyhle novinky o řidičácích, mimo jiné i snížení věkové hranice pro skupinu A (bez omezení) na 20 let v případě, že předtím aspoň dva roky máte A2 (nebo do 19. ledna platící „A s omezením na lehké motocykly“), jsou zakotveny v našem starém známém zákoně č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Tam se dostaly novelou č. 297/2011 Sb., která mění jak tuhle „třistajednašedesátku“, tak zákon č. 247/2000 Sb. o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a platí právě od 19. ledna. Uf…

Teď už to bude brnkačka. Hlava III, díl 1, paragraf 80a Skupiny vozidel, odstavec 1, písmeno c) a zde se praví: „Do skupiny A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem“. Čili proti doposud platné úpravě všechno jinak – dříve bylo 25 kW bez jakéhokoli omezení původního výkonu a poměr 0,16 kW/kg. Věková hranice 18 let zůstává zachována.

Teoreticky je všechno jasné, ovšem jako vždy člověk narazí na pár zádrhelů, jejichž výklad jsme si pro jistotu nechali potvrdit na tiskovém oddělení ministerstva dopravy, kde už pomalu začínáme mít svého vlastního specialistu… Takže zde nabízíme několik modelových situací, které snad objasní všechny nejasnosti, jak to s tím řidičákem A2 je. Čtěte postupně, otázky na sebe navazují. Pokud vás napadne ještě nějaká, na kterou jsme nepřišli, napište nám!

Mám řidičák „A s omezením na lehké motocykly“, který jsem si dělal před 19. lednem letošního roku. Musím si dělat další oprávnění, pokud bych chtěl A2?
Ne. V případě, že je osoba držitelem „A do 25 kW“, není potřeba si dělat žádné doplňovací zkoušky. Za stávající právní úpravy má automaticky nárok na A2, tzn. může řídit i silnější motocykly do 35 kW.

Musím si tedy na to, abych mohl řídit 35kW motorky, vyměnit řidičák, nebo mi zůstane ten stávající, kde mám potvrzené „A s omezením na lehké motocykly“?
Ne, řidičský průkaz není potřeba měnit.

Znamená to pro mne ale, že s tímhle svým starým řidičákem budu moci řídit jen motorky podle nového A2? Mám doma totiž 25kW Hondu CBR, která byla seškrcena z 88 kW…
Ne. Na základě přechodného ustanovení č. 1 zůstávají řidičská oprávnění jednotlivých skupin zachována v rozsahu, jaký měla podle právní úpravy v době udělení, nicméně tato řidičská oprávnění opravňují ode dne nabytí účinnosti zákona č. 297/2011 Sb., tj. od 19. ledna 2013, rovněž k řízení motorových vozidel, která jsou do skupin vozidel se shodným označením nově zařazena. Čili zůstává vám to, na co už řidičák máte, 25kW motorku můžete mít seškrcenou z jakéhokoli původního výkonu, akorát musí splňovat podmínku 0,16 kW/kg, a od 25 do 35 kW musí zase splňovat podmínky kategorie A2 (0,2 kW/kg, seškrcení z maximálně dvojnásobného výkonu).

Co když řidičák ztratím, nebo se budu stěhovat, prostě když dostanu tu plastovou kartičku novou? Tam už bude uvedeno akorát A2, jak policista při kontrole pozná, že na tom svém CBR mohu jezdit, přestože nesplňuje požadavky A2, jenže já jsem si dělal papíry na „A do 25 kW“, kde byla jiná pravidla?
To se pozná úplně jednoduše podle data udělení – buď máte zapsáno před 19. lednem 2013, nebo po 19. lednu 2013. Žádné doplňkové kódy či jiné složitosti nečekejte.

A teď jiná situace, která bude zřejmě nastávat často již toto jaro: Mám čerstvý řidičák A2, který jsem si udělal po 19. lednu, a chci si koupit motorku. Našel jsem pěkného Bandita 600 seškrceného na 25 kW. Tahle motorka měla původně 57 kW, mohu na ní jezdit?
Zklameme vás, nemůžete. Těch původních 57 kW je sice méně než dvojnásobek zákonem povolených 35 kW, ovšem je to více než dvojnásobek současných 25 kW, a právní úprava je v tomhle ohledu jednoznačná. V první řadě si u škrcených motorek hlídejte, z jakého původního výkonu jsou škrcené, aby to nebylo více než z dvojnásobku, a až potom, jestli ten nový výkon nepřekračuje 35 kW. Kdybyste narazili na motorku, co má třeba 17 kW, ale je seškrcená z 35 kW, taky ji řídit nemůžete – je to zvláštní, ale je to tak. Nicméně tahle situace asi těžko nastane, kdo a proč by takto něco škrtil… Odlišný případ je, když narazíte na starou Aprilii RS 125 nebo Cagivu Mito, která byla z původních 23 kW zavřena na 11 kW, aby se na ní dalo jezdit od 16 let. Ta je sice seškrcená z více než dvojnásobného výkonu, ovšem svými parametry (125 cm3, 11 kW, 0,1 kW/kg) patří do kategorie A1, a paragraf 81 říká, že A2 opravňuje také k řízení vozidel zařazených právě do á-jedničky.

A na závěr jedna specialita: Mám řidičák A2 a kamarád mi nabízí pěknou Kawasaki ZX-6R Ninja. Vím, že tyhle motorky v plné verzi mají ke 100 kW, ovšem v techničáku není jiný údaj než 25 kW. Budu na ní moci jezdit?
Ano. Narazil jste totiž na motocykl, který nebyl dodatečně seškrcen z původního vysokého výkonu, nýbrž byl rovnou s těmi 25 kW prodán. Ten, kdo si jej kupoval u dealera jako první, si pořizoval 25kilowattový motocykl, nikoli silný a následně seškrcený. A to je velký rozdíl, to je totiž z legislativního hlediska úplně jiný stroj než ten, z kterého vychází. Pokud tedy v techničáku najdete pouze 25 kW, jezdit můžete klidně i na téhle supersportovní Ninje. A nemusíte si kupovat ani ojetý stroj, dealeři mnohých značek pořád nabízejí nové motocykly ve verzi 25 kW, kdy techničák dostanete rovnou s tímto výkonem.


Jak vidíte, jediná větička v zákoně, a takových drobných, ale podstatných nejasností, na které člověk v praxi narazí. Ale to vždy, když se mění zákony. Z našeho pohledu je to změna k lepšímu, konec laborování nad tím, co koupit, protože do toho limitu 25 kW se vešly buď jen malé objemy, nebo seškrcené mnohem silnější motocykly, které, co si budeme nalhávat, reálně těch 25 kilowatt měly jen málokdy. Konec „papírově“ 25kilowattových er-jedniček a podobných zvěrstev. Mladí si odteď klidně mohou pořizovat nové motocykly, které už jim chvíli vydrží, neboť s výkonem do 35 kilowatt alias 48 koní už seženou spoustu motocyklů, které se na tuto hodnotu nemusejí škrtit, ať už jde o různá šestistovková jednoválcová endura, menší čopříky apod. Hodně nových motocyklů už výrobci nabízejí právě s výkonem 35 kW a z této kategorie se stává komerčně výrazný segment, což se o strojích pro dosavadní „A do 25 kW“ rozhodně říci nedalo.


Diskuze k článku

Mikee 27. 2. 2013
Mám spíše dotaz. Jak se zaokrouhluje výpočet poměru výkonu/hmotnosti když bude např 0,213 kW/kg?

tjou 4. 3. 2013
Mám dotaz. Mám papíry na motorku do 25kw, který jsem si dělal v roce 2011. Ted si chci koupit bandita 600, který má v TP napsáno 25kw, ale je jinak plně otevřená na 56kw. Zajímá mě, zda na ní mohu jezdit.

Honzis ČMN 5. 3. 2013
2Mikee: Platí ten poměr, co je uveden v TP, tam bývá klidně i čtyřmístné číslo. Každopádně 0,213 je více než 0,2, v tomto případě to bude dost jasné

Honzis ČMN 5. 3. 2013
2tjou: Pokud má Bandit v TP napsáno 25 kW, jezdit na něm můžete. Že je ve skutečnosti otevřený na 56 kW, to je typická česká "prasečina" (prostě podvod) a Vaše riziko

Marek 5. 3. 2013
Dobrý den, mám dotaz mám doma doma Hondu CB600F hornet a mám v TP 25kW. Je mi 19 let a chci si tento mesic udělat ŘP skupiny A2. Mohu řídit tuto motorku ? Předem děkuji za odpověd. hezky den přeji .

Honzis ČMN 11. 3. 2013
2Marek: viz poslední "modelový příklad" v článku. Pokud máte v techničáku v kolonce výkon udáno 25 kW jako původní, čili není tam nikde uvedeno, že je to dodatečně škrceno z těch 70 nebo kolik Hornet původně měl, pak máte prostě motorku, která má výkon 25 kW a není důvod, proč byste na ní s řidičákem A2 nemohl jezdit.

Dave 17. 3. 2013
Mohu se zeptat zda se nějak zaokrouhlují kW ??? Například Yamaha XT 660 X/R má 35,3 kW. Je možné na ní jezdit s A2 bez seškrcení ? Děkuji za odpověď

Honzis ČMN 20. 3. 2013
2Dave: Speciálně jsem si to ještě ověřoval na ministerstvu dopravy a je to, jak jsem psal 5. března. Z tiskového oddělení MD: "V našem zákoně je napsáno „nepřevyšuje“ a evropská směrnice hovoří přímo „do“. Takže zde žádné zaokrouhlování není možné."

Lukas 25. 3. 2013
Dobrý den, mám dotaz, když jsem podal na magistrát přihlášku na řidičský průkaz skupiny B a rozšíření z A1 na A2 ještě před 19.lednem 2013 ( bylo to někdy v říjnu) a začal jsem již výcvik, avšak řidičký průkaz budu mít vzhledem k věku vydaný až v červnu/červenci tohoto roku, který zákon pro mě bude platit? Děkuji.

InT3L 25. 3. 2013
tjou: Bandita s 25 kW ve skutečnosti 56 a s A18 mam taky.No stress :)

Mirek 26. 3. 2013
Dobrý den,chci si rozšířit řidičský průkaz z A1 na A2. Řidičský průkaz vlastním už přes dva roky a někdo mi říkal že když vlastním řidičák více než 2 roky tak nebudu dělat celý kurz,ale jenom jízdu s komisařem. Je to pravda? Mě se to vzdá jako blbost. Děkuji za odpověď.

Zajíc 26. 3. 2013
Dobrý den, mám řp. A,,s omezením" (z roku 2010) a zajímá mne, zda mohu řídit motocykl s 35kW i v zahraničí(jak v EU, tak mimo ni). Děkuji za odpověď ;-)

jarda 5. 4. 2013
Dobrý den mám řp ktery jsem delal 11.10.2012 A18 ale pro novy řp jsem šel až po lednu a mam tam A2 platnost od 11.10 2O12 mohu tedy mít seškrcenou motorku na 25kw z puvodních třeba 80kw děkuji za odpověd s članku jsem pochopil že ano ?

MIKI 15. 4. 2013
Dobrý den, zajímá mne, jaký si mohu udělat ŘP ve věku 23let? mohu hned na neomezeno? mám je ŘP skupiny B a řídím od 18let denně. Děkuji

jarda 16. 4. 2013
to je pekna p*covina s tim, ze si nemuzu zezacatku seskrtit silnou motorku, kterou chci mit delsi dobu, treba na 25kW, protoze se na vic necitim a postupně ji otvirat. to zas nekdo premyslel prdeli. netyka se me to, ale dokazu si takovy pripad predstavit

Honza 20. 4. 2013
Dobrý den.Myslím si,že tu zaznělo vše a docela jasně,ale přeci jenom.Ani já nemám v technickém průkaze jiný údaj než 25kW. Motorku jsem dovezl z Německa jedná se o Yamaha YZF R1 s tím,že měla 25kW a to samé mi zapsali na evidenci do čistopisu českého velkého technického průkazu.Proto se chci opravdu zeptat jestli je možné tento motocykl řídit od 18let.Děkuji Šítal

Proky 23. 4. 2013
A teď ještě jeden dotaz: mám řidičák A do 25 kW, vydaný už roky zpátky... Teď už tedy mohu řídit i motorku co má 35Kw, ale co v zahraničí? Co když pojedu např. do Rakouska, znají naše nové zákony? Nebo to tam platí jinak?

Tomáš 29. 4. 2013
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné si např. koupit novou Suzuki GSX-R 1000 a nechat ji přiškrtit na těch 25 či 35 KW na internetu jsem si našel výrobce kteří takove kity prodávají ale mohl bych stím normálně jezdit když má ŘP na A2. Děkuji

David 1. 5. 2013
Musí ti jí přiškrtit přímo výrobce jinak nemůžeš.

pepík 10. 5. 2013
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné jezdit na motorce yamaha TTR 600 která má 31,5kw když mám papíry na 25 kw po novém zákoně na 35kw. děkuji za odpověď.

Šnitlik 2. 6. 2013
Hele nevíte někdo když mám papíry do 35KW a jestli mužu šídit moto s 35.1KW. Díky Pište prosim na mati.paldus@seznam.cz

Honza 20. 7. 2013
Dobrý den. Mám dotaz.Jde přesně o motorku co je zde popsaná ta Ninja 600.Malý tech.průkaz 25kW při 7500ot. Velký technický průkaz kolonka výkon 81kw při 13000ot a hned vedle razítko a změna na 25kW při 7500ot.Vše úředně ověřene,potvrzeno,oštemlováno a podepsáno a v malým techničáku již jiný údaj než 25kW při 7500ot. nenajdete. Může syn který právě dělá na tento motocykl řidičský průkaz sním jezdit?Myslím si,že ne podle toho co jsem si výše přečetl,ale raději se ptám.Protože nechápu proč když je vše homologované a již před naší možná koupí zapsáno v techničáku.Mi nic dodatečně škrtit nebudeme.Děkuji všem za radu.Na shledanou Honza

helinkal 30. 7. 2013
Odpověď Honzise z ČMN: No tohle je přesně učebnicovej příklad, motorka s původním výkonem 81 kW seškrcená na 25, na tomhle čerstvej držitel A2 prostě jezdit nemůže, protože to nespňuje tu podmínku "škrceno maximálně z dvojnásobného výkonu". Tady ani nejde nic dodatečně škrtit. Rozdíl by byl, kdyby ta motorka měla 25 kW už při prvním přihlášení, jenže to nemá, takže není co řešit.

Lukáš 4. 8. 2013
Nerad rejpu, ale zdá se mi, že jeden zde uvedený údaj není zcela přesný - pokud vlastím řidicé oprávnění A2 (18) vydané před 19. lednem 2013, mohu řídit např. Bandita v TP 25kW (z 57kW) "legálně", jelikož dříve byl limit 25 kW NEBO 0,16 kW/kg (vejdu se tedy do 25 kW a přepočet mě nezajímá - důležité bylo totiž to slůvko NEBO). U čánku s hondou CBR (z 88 kW) tedy nemusí být splněna podmína přepočtu 0,16 kW/kg, nebo se pletu? Děkuji za odpověď.

Tomáš 16. 9. 2013
Dobrý den, chci se zeptat na motorkářích jsem si našel seznam motorek který můžu řídit s A2 ale Suzuki SV 650 tam není psal jsem jim ale na odpověď nerágují nicméně prosím o radu. Děkuji

Honza 28. 9. 2013
Dobrý den, mam takový dotaz ten poměr výkon/váha se počítá se suchou hmotností nebo pohotovstní ??

DavidD 1. 2. 2014
Dobrý den chtěl jsem se zeptat, jak jste již výše zmiňoval, že když ma motorka v papírech napsáno 25kW, tak je to jakoby měla prostě 25kW. Funguje To i tak, když mam hondu cbr600f a mám papírově napsáno 25kW. Že ji mohu řídit s novým řidičákem A2 s omezením 35? Děkuji za odpověď.

tatra 15. 3. 2014
Dobrý den. Chtěl bych si rozšířit řidičák z A1 na A2. Musím absolohovat celý kurz, nebo stačí pouze 2 jízdy a závěrečná jízda s komisařem? Letos v lednu proběhlo v tomto tématu dost změn, tak si nejsem úplně jistý. Děkuji za odpověď

Jawak355 23. 3. 2014
Ahoj! Mám ŘP A2-35kW, chci si pořídit hondu CB 500 která má v plné verzi 42,3kW ale je stažená na 25kW, tak mě zajímá zda jí mohu řidit? Dle tohoto článku případ s Banditem jsem zjistil že ano ale mám pravdu ?

Jawak355 23. 3. 2014
Tatra-> Taky to budu dělat, stačí ti pár zkušebních jízd na mašině a pak jízda s komisařem a máš vystaráno, rozšíření za 2tis alespoň u nás teda.Až když děláš na velký Ačko tak máš myslím i testy.

Rudlik666 31. 3. 2014
zduřte , mam otazku , mam ted cerstve udelanou A2 (do 35kW) a zajíma mě když si chci koupit Yamahu FZS 600 FAZER modelovy rok 1998 ktera ma orig. v papirech 70kw a necham ji seskrtit na 35kw (cimz splnim kW) jestli na ni muzu jezdit nebo tu jeste hraje velkou roli poměr výkon/váha (tech 0,2) ? ptze jak pocitam tak pocitam kdyz v papirech ma tato motorka 217kg a budu to pocitat ze 70kW tak mi vyjde zhruba 0,3kW/kg a kdyz 35kw tak 0,16kW/kg (tudiz to splnuje) takze otazka zni ... pocitam to spravne ? a jestli ano tak co teda plati ?

Jan112 22. 5. 2014
Zdravím, chci se zeptat, chápu tedy pokud si koupím motocykl, který má sice např. 80 kW ale v TP má psaných 25 kW, mohu ho tedy řídit. Ale doslechl jsem se, že pokud já zaviním nehodu, nebo mě někdo trefí autem, budu tedy poškozeným, motocykl půjde na policejní expertízu a tam se ukáže opravdový výkon, či-li těch 80 kW, kterých já řídit nemohu, mohu za celou nehodu já, i když budu tvrdit, že jsem o opravdovém výkonu nevěděl, ačkoliv věděl. Jak to tedy je ???

synek 28. 7. 2014
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli mohu řídit motorku ČZ 125 (veterán), na řidičské oprávnění A (do 50), B,C,D díky

zdenek 9. 8. 2014
Dobrý den , chi se zeptat , mám teď nově udělaný ŘP A2. Mohu si koupit motorku bandita 600 , který má v TP napsáno 25kW jako původní ? Děkuji za odpověď

Medvěd 19. 8. 2014
Dobrý den, mám otázku, protože jsem nečetl jen toto ale i jiné články, když budu mýt řidičák A2 a koupím Suzuki GSX-R 600, kterou nechám napsat na tátu, který má papíry na neomezenou vydaný před 19.1.2013 a nechá jí seškrtit na 25KW, můžu na ní jezdit já s tím, že v malým techničáku budu mít max. výkon 25KW. Popřípadě jak policajt při kontrole na silnici zjistí, že to mám seškrcený, když mu dám jen ten malej techničák.

blade 23. 9. 2014
přehled maloobjemů pro A1,A2: www.motorkyprozacatecniky.blog.cz

sami 22. 10. 2014
dobrý den, chci se zeptat, zda můžu řídit Hondu Hornet cb600f, která byla v roce 2010 seškrcena na 25KW s řp. A2 a pri policejní kontrole dam jen malej techničak kde je 25KW při 6 600 otáčkách díký za odpověď

Filip 10. 11. 2014
Dobrý den já jsem v tomto lajk a zároveň každý kamarád vrdí cosi jiného.. v 17cti jsme si dělal papíry na 11kw (asi do 125 kw) teď je mi 22 tudíš papiry mám 5 let . V sedmnácti sem jezdil na motorce nebylo auto od 18 jo a teď bych rád motorku,ale radši nějakou silnou je možné si udělat řídičské oprávnění na neomezenou kubaturu? Děkuji moc

Michal 2. 4. 2015
Dobrý den chci se zeptat,chtěl bych si koupit yamahu R6 pán mi psal že v TP má 25kw a psal mi tohle : Myslim, že tato motorka lze řídit od 18 let. Kdyby jste řádně četl, psal jsem co udává TP , snížení výkon a ne seškrcený, což znamená že motorka, jakoby, nevylezla na svět s 88 kW. Tak mi prosím poradte jestli lze řídit s A2 díky za odpověd

Majklbubli 29. 4. 2015
Dobrý den, příjde mi, že odstavec, který zahranuje mám čerstvě řp A2 po 19.1, tam píšete, že např bandit splňuje požadavek max 2x nasobek nyni povolenych 35kw ale nesplnuje pozadavek minulych 25kw. Ted nechapu, prece kdyz delam řp za nejakych zakonem stanovených podmínek kdy muzu řidit moto se snizenym vykonem max 2x 35 kw tak uz se mne prece netyka puvodni omezeni na 25kw. Diky za vysvetleni.

Pjate 5. 5. 2015
Zdravím mam dotaz v osumnácti v roce 2004 jsem delal řidičák na motorku a tam bylo uvedena skupina A s poznamkou do 25kw ted nedavno jsem menil řidičák a tam už jsou vyplněny všechny skupiny AM,A1,A2,A bez dalších poznamek a tak netuším jestli to omezení ještě platí či nikoliv.Diky za odpoved

Kuba 19. 6. 2015
Dobrý den, takže si můžu koupit od někoho už seškrcenou R6tku a jezdit na ní ? ( A2 )

Hanýs 6. 7. 2015
Dobrý den prosila bych o radu ,ty §jsou strašné mám řidičák sk.B tím pádem mohu na skůtra 125 ,líbí se mi ale i choper King 50 ,ale bohužel neznám ještě další název a čísla vím pouze že to není automat tak jestli bych na něm popřípadě mohla jezdit nebo bych musela mít další autoškolu na A1 ,A2 atd..děkují moc

michal 27. 8. 2015
Dobrý den,mám řidičák A2, mužů jezdit na motorce co má 37kw?

sasa 26. 2. 2016
Ahoj múžete mi prosím někdo poradit jesli múžu řídit s a2 suzuki gsxr 600 v TP 35kw jinak 85kw a o hmotnosti 174 kg

Dlhyk 9. 8. 2016
Dobrý den rád bych se zeptal co když si chci koupit ducati monster je problém mít o 3kw víc než je dovoleno zákonem nebo to jde nějak u celkem staré motorky ukecat ?

Vito 19. 2. 2017
Dobrý den, jestli jsem to dobře pochopil, tak mužů řídit motorku která má ve velkém TP pouze 25kw na nový ř.p. A2 ? (Do 35kw) Honda CBR 600RR

Ladislav 13. 3. 2018
Dobrý den mám dotaz. Mám řidičské oprávnění a1. Musím tedy dělat nejdříve a2 a potom a když mi je 35. Dekuji

Honza 26. 5. 2018
Dobrý den prosim vás poraďte mi chci si delat řidičák na motocykl od 18 a je mi 18let ale nevim co vše se mam naučit na testy :/ prosim poraďte

Patrik 29. 6. 2019
Dobrý den mam problém,teď budu rozšiřovat z A1 na A2 a mám problém v tom že mi jsou nabízeny motorky z 25kw ale max výkon se dá udělat třeba 88 tak se chci zeptat jak to je a co vlastně můžu řidit ? Děuji předem

Adam 21. 11. 2019
Dobrý den, mám koupenou Hondu XL1000V je snížená z 69kW na 25kW. Ve velkém TP je zápis o snížení, ale není tam uvedený původní výkon, pouze 25kW. Mám A2. Pokud to chápu dobře, splňuji kritéria? Děkuji za odpověď.

Další články z archivu

  • <span style="color: red">Z ARCHIVU ČMN 2007: </span> Když dva dělají totéž
  • <span style="color: red">Z ARCHIVU ČMN 2007: </span> Motokrosová škola ČMN
  • Video: Pekelný stroj NLG

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
před 4 hodinami
Jawa v Indii úspěšnější než Harley? Harley-Davidson pomalu opouští největší světový trh.
Euro Bike Fest
před 8 hodinami

EURO BIKE FEST 2020 (Official aftermovie)
Časopis Motorbike
před 3 dny ve 21:44
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Všechny příspěvky ...