GP Indianapolis - závod Moto2

vydáno 28. 8. 2011, text Jiří Nykodým, foto FIM

V závodě prostřední kubatury Moto2 na okruhu v Indianapolis zaúřadoval španělský závodník Marc Márquez na motocyklu Suter, jenž po bezchybné jízdě udržel první místo a oslavil vítězství. Na druhé pozici závod dokončil jeho krajan Pol Espargaró na motocyklu Speed Up a na pódium se prosadil ještě třetí a opět Španěl - Tito Rabat na stroji FTR. Následoval na čtvrtém místě klasifikovaný Brit Bradley Smit v sedle motocyklu Mistral a první pětku uzavřel jeho krajan Scott Redding na Suteru.

Výsledky:
1. Marc Márquez – Team CatalunyaCaixa Repsol – Suter MMXI – 45’50.601
2. Pol Espargaró – HP Tuenti Speed Up – Speed Up – S-11 – + 1.889
3. Tito Rabat – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 2.310
4. Bradley Smith – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 3.389
5. Scott Redding – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 5.674
6. Stefan Bradl – Viessmann Kiefer Racing – KALEX Moto2 – + 9.134
7. Julian Simón – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 9.347
8. Mattia Pasini – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 15.100
9. Mika Kallio – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 15.031
10. Aleix Espargaró – Pons HP 40 – Pons KALEX – + 15.339
11. Andrea Iannone – Speed Master Team – Suter MMXI – + 17.447
12. Dominique Aegerter – Technomag CIP – Suter MMXI – + 21.727
13. Xavier Simeon – RTL Sport Team – Tech 3 Mistral 610 – + 24.279
14. Simone Corsi – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 25.714
15. Alex De Angelis – JiR Moto2 – MotoBI – + 26.894
16. Jules Cluzel – NGM Forward Racing – Suter MMXI – + 27.375
17. Thomas Luthi – Interwetten Paddock Moto2 – Suter MMXI – + 27.546
18. Jordi Torres – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 27.764
19. Ricard Cardus – QMMF Racing Team – Moriwaki MD600 – + 27.946
20. Michele Pirro – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 29.362



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife