Le Mans - závod Moto2

vydáno 15. 5. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Do závodu kubatury Moto2 v Le Mans nejlépe odstartoval poleman Stefan Bradl, který se v první zatáčce ujal vedení. Na druhé místo se zařadil Yuki Takahashi, na třetí místo se propadl Thomas Lüthi, čtvrtý jel Julian Simón a pátý Simone Corsi.

Ještě v prvním kole závodu přišel první pád, havaroval Andrea Iannone. V nájezdu do druhého kola držel vedení stále Stefan Bradl, na něj zezadu útočil Thomas Lüthi, třetí pozici držel Takahashi, čtvrtý jel Simón a pátý Corsi. Po čtyřech odjetých kolech držel vedení stále Stefan Bradl, druhý jel Lüthi. Na třetí příčku se posunul Simón, čtvrté místo patřilo Takahahimu a na pátou pozici postoupil Aleix Espargaró. Po deseti odjetých kolech vedl Stefan Bradl s minimálním náskokem na druhého Lüthiho, za ním se v těsném závěsu drželi Simón, Takahashi a Márquez. Dvanáct okruhů před cílem závodu se na čele rozhořel boj o vedení, na první místo se v jedné ze zatáček před Bradla dostal Lüthi a převzal vedení závodu. Poté Bradl chyboval a propadl se až na čtvrté místo. Deset okruhů před cílem tak vedl Lüthi před Takahashim, Márquezem, Bradlem a Simónem. O dvě kola později začal útočit i třetí Márquez, v jedné ze zatáček se dostal před druhého Takahashiho. Šest kol před cílem začal druhý Márquez útočit i na vedoucího Lüthiho, o jedno kolo později byl úspěšný a převzal vedení. V následujícím kole Lüthiho předjel i Takahashi a zezadu se na něj tlačil i čtvrtý Bradl. Tři kola před cílem vedl Márquez, druhý jel Takahashi, třetí Bradl, čtvrtý Lüthi a páté místo patřilo Simónovi.

Z vítězství v závodě se tak mohl radovat Marc Márquez, druhé místo vybojoval Yuki Takahashi a na pódium se postavil ještě třetí Stefan Bradl. Následoval na čtvrté pozici Julian Simón a páté místo obsadil Thomas Lüthi.

Výsledky:
1. Marc Márquez – Team Catalunya Caixa Repsol – Suter MMXI – 43’03.308
2. Yuki Takahashi – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 1.982
3. Stefan Bradl – Viessmann Kiefer Racing – KALEX Moto2 – + 2.237
4. Julian Simón – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 2.349
5. Thomas Lüthi – Interwetten Paddock Moto2 – Suter MMXI – + 2.609
6. Aleix Espargaró – Pons HP 40 – KALEX Moto2 – + 12.295
7. Simone Corsi – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 18.739
8. Dominique Aegerter – Technomag CIP – Suter MMXI – + 18.918
9. Bradley Smith – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 20.408
10. Alex De Angelis – JiR Moto2 – MotoBI – + 20.566
11. Jules Cluzel – NGM Forward Racing – Suter MMXI – + 23.225
12. Randy Krummenacher – GP Team Switzerland – KALEX Moto2 – + 23.359
13. Pol Espargaró – HP Tuenti Speed Up – Speed Up S-11 – + 23.676
14. Michele Pirro – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 24.756
15. Max Neukirchner – MZ Racing Team – FTR Moto M210 – + 25.063
16. Scott Redding – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 29.587
17. Kenny Noyes – Avintia STX – FTR Moto M211 – + 32.803
18. Xavier Simeon – RTL Sport Team – Tech 3 Mistral 610 – + 32.997
19. Raffaele De Rosa – Desguaces La Torre G22 – Moriwaki MD600 – + 33.273
20. Yonny Hernandéz – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 34.837



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife