WSBK Španělsko - závod SSP

vydáno 11. 4. 2010, text Jiří Nykodým, foto Kawasaki

Závod supersportů ovládl Španěl Joan Lascorz na Kawasaki, dobrý výsledek si odváží i český tým KL Intermoto.

Do závodu supersportů ve Valencii nejlépe vyrazil Joan Lascorz na Kawasaki, na druhé místo se po startu zařadil Euegene Laverty na Hondě, třetí místo držel Kenan Sofuoglu na Hondě, následoval čtvrtý Chaz Davies na Triumphu a pátý jel Fujiwara na Kawasaki.
 
Už v prvním kole se dopředu posunul Laverty, který předjel vedoucího Lascorze. Postup vpřed zaznamenal i Chaz Davies na Triumphu, který se dostal před Sofuogla na třetí místo. V druhém kole závodu havaroval Japonec Fujiwara na Kawasaki. Z jezdců českého týmu KL Intermoto v závodě pokračoval pouze Gino Rea na desátém místě, Massimo Roccoli havaroval hned v prvním kole závodu. Po pěti odjetých kolech vedl Joan Lascorz na Kawasaki, druhý jel Chaz Davies na Triumphu, třetí příčku držel Kenan Sofuoglu na Hondě. Následoval čtvrtý Eugene Laverty na Hondě a pátý David Salom na dalším Triumphu. Gino Rea z českého Intermota se posunul na výbornou osmou pozici. Deset okruhů před cílem závodu disponoval vedoucí Lascorz již dvousekundovým náskokem na druhého v pořadí - Kenana Sofuoglu, který musel neustále odolávat útokům třetího Chaze Daviese na Triumphu. Čtvrtý jel Eugene Laverty, pátý David Salom. Gino Rea postoupil ještě o jednu příčku, tedy na sedmé místo. V posledních kolech závodu bylo již pořadí na čele ustálené a jezdci závod dojeli s bezpečnými odstupy.
 
Z vítězství se radoval Španěl Joan Lascorz na Kawasaki, který díky tomuto výsledku zároveň převzal vedení v tabulce šampionátu. Druhý dojel Kenan Sofuoglu, třetí Chaz Davies, čtvrtý David Salom a první pětku uzavřel Eugene Laverty. Skvělý výkon předvedl v závěru i Gino Rea z královehradeckého týmu Intermoto, když v samém závěru překonal Matthieu Lagriva a závod dokončil na šestém místě.
 
Výsledky:
1. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 37'32.610 s
2. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 3.193
3. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 5.417
4. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 8.317
5. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 10.757
6. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 38.866
7. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 38.926
8. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 50.902
9. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 56.653
10. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'01.495
11. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'06.573
12. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'18.142


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife