WSBK Španělsko - 2. kvalifikace

aktualizováno 10. 4. 2010, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

Nejrychlejším mužem druhé kvalifikace se stal Max Biaggi na Aprilii, Jakub Smrž zajel třetí čas.

SBK
V druhé kvalifikaci superbiků zaúřadoval vítěz posledních dvou závodů v Portimau Ital Max Biaggi na Aprilli, který zajel nejrychlejší čas 1:34,218 s a do odpoledního superpole tak postupuje z nejvýhodnější pozice. Druhým nejrychlejším mužem se stal Španěl Carlos Checa na Ducati týmu Althea, který za Biaggim zaostal o pouhé dvě tisíciny sekundy! Velmi dobré výsledky slibuje i třetí místo českého jezdce Jakuba Smrže - Kuba ztrácel na prvního Biaggiho jen dvě setiny sekundy. Následuje druhý jezdec týmu Ducati Althea Brit Shane Byrne, první pětku zavírá Leon Haslam na Suzuki.
 
Výsledky:
1. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'34.218
2. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'34.220
3. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'34.239
4. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'34.265
5. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'34.286
6. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'34.356
7. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'34.427
8. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'34.441
9. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'34.442
10. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'34.458
11. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'34.476
12. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'34.836
13. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'34.894
14. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'34.933
15. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'34.938
16. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'34.973
17. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'35.132
18. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'35.133
19. Pitt A. (AUS) BMW S1000 RR 1'35.604
20. Morais S. (RSA) Honda CBR1000RR 1'36.072
21. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'36.104
22. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'36.117
23. Andrews S. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'36.329
24. Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'36.524
25. Resch R. (AUT) BMW S1000 RR 1'36.639
 
SSP
V druhé kvalifikaci kategorie Supersport si zajistil pole position Ir Eugene Laverty na Hondě, když zajel nejrychlejší čas v hodnotě 1:35,658 s. Druhou příčku na startovním roštu obsadí Španěl Joan Lascorz na Kawasaki, třetí místo bude patřit Kenanovi Sofuoglu na Hondě a první řadu uzavře Kawasaki s Japoncem Fujiwarou v sedle.
 
Z jezdců českého týmu KL Intermoto má výhodnější výchozí pozici do zítřejšího závodu Ital Massimo Roccoli, který odstartuje z jedenáctého místa. Druhý jezdec týmu Gino Rea se do závodu kvalifikoval na dvanáctém místě.
 
Výsledky:
1. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'35.658
2. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'35.740
3. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'36.002
4. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'36.015
5. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'36.252
6. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'36.291
7. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'36.346
8. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'36.593
9. DiSalvo J. (USA) Triumph Daytona 675 1'36.968
10. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'37.064
11. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'37.456
12. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'37.638
13. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'37.774
14. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'38.027
15. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'38.367
16. Palumbo A. (ITA) Kawasaki ZX-6R 1'38.993
17. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'39.011
18. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'39.176
19. Cazzola P. (ITA) Honda CBR600RR 1'41.278
NC Blokhin E. (RUS) Yamaha YZF R6 1'44.000
 
SST1000
V kubatuře litrových stocků si nejlepší startovní pozici pro zítřejší závod zajistil Ital Badovini na motocyklu BMW, který se jako jediný dostal pod hranici 1:37 s. Druhou pozici zaujme jeho krajan Antonelli na Hondě, třetí místo bude patřit Francouzi Bergerovi na Hondě a první řadu uzavře Ital Giugliano na Suzuki.
 
Z české dvojky u týmu MS Racing se kvalifikace lépe povedla Ondřeji Ježkovi, který svoji Aprilii RSV4 postaví zítra na startu na šestnácté místo. Michal Salač bude startovat z 26. pozice.
 
Výsledky:
1. Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR 1'36.952
2. Antonelli A. (ITA) Honda CBR1000RR 1'37.418
3. Berger M. (FRA) Honda CBR1000RR 1'37.482
4. Giugliano D. (ITA) Suzuki GSX-R 1000 1'37.495
5. Baz L. (FRA) Yamaha YZF R1 1'37.502
6. Barrier S. (FRA) BMW S1000 RR 1'37.594
7. Lussiana M. (FRA) BMW S1000 RR 1'37.784
8. Magnoni M. (ITA) Honda CBR1000RR 1'37.841
9. Lammert D. (GER) BMW S1000 RR 1'37.886
10. Bussolotti M. (ITA) Honda CBR1000RR 1'37.984
11. La Marra E. (ITA) Honda CBR1000RR 1'38.072
12. Tutusaus P. (ESP) KTM 1190 RC8 R 1'38.097
13. Baroni L. (ITA) Ducati 1098R 1'38.247
14. Mähr R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'38.445
15. Savary M. (SUI) BMW S1000 RR 1'38.454
16. Ježek O. (CZE) Aprilia RSV4 1000 1'38.472
17. Petrucci D. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'38.509
18. Lacalendola R. (ITA) Ducati 1098R 1'38.851
19. Barragan S. (ESP) Honda CBR1000RR 1'39.123
20. Vivarelli N. (ITA) KTM 1190 RC8 R 1'39.346
-----------------------------------------------------------
26. Salač M. (CZE) Aprilia RSV4 1000 1'39.984


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife