WSBK Portugalsko - páteční tréninky

aktualizováno 26. 3. 2010, text Jiří Nykodým

V prvním volném tréninku kategorie superbike jezdil nejrychleji Brit James Toseland na Yamaze. Jakub Smrž zajel pátý čas.

SBK
V úvodním volném tréninku superbiků na portugalském okruhu Algarve jezdil nejrychleji dvojnásobný mistr světa SBK Brit James Toseland na tovární Yamaze YZF-R1, když zajel absolutně nejrychlejší čas 1:44,351 s. Na druhém místě je klasifikován jeho krajan a zároveň vítěz prvního závodu v Austrálii Leon Haslam na Suzuki, který na Jamese ztratil šest setin sekundy. Třetí příčka patří Maxi Neukirchnerovi na druhé Suzuki, na čtvrté příčce je klasifikován Max Biaggi na Aprilii a první pětku uzavírá náš Jakub Smrž na Ducati týmu Pata B&G Racing se ztrátou dvou desetin sekundy na nejrychlejšího Toselanda.
 
Výsledky:
1. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'44.351
2. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'44.411
3. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'44.519
4. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'44.549
5. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'44.574
6. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'44.624
7. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'44.681
8. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'44.847
9. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'44.955
10. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'45.002
11. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'45.017
12. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'45.071
13. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'45.086
14. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'45.128
15. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'45.201
16. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'45.448
17. Pitt A. (AUS) BMW S1000 RR 1'46.005
18. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'46.128
19. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'46.695
20. Tamada M. (JPN) BMW S1000 RR 1'46.714
21. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'47.062
22. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'47.907
23. Morais S. (RSA) Honda CBR1000RR 1'48.743
24. Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'48.996
 
SSP
V kubatuře supersportů se v prvním volném tréninku nejvíce dařilo tureckému závodníku Kenanovi Sofuoglu na Hondě CBR600RR v barvách týmu Ten Kate, když zajel nejrychlejší čas 1:46,631 s. Na druhém místě je klasifikován Ital Michele Pirro také na motocyklu Honda se ztrátou čtyř desetin sekundy na Kenana. Třetí příčka patří Španělovi Joanu Lascorzovi na motocyklu Kawasaki, čtvrtou příčku obsadil Jason DiSalvo na Triumphu a top 5 uzavírá jeho týmový kolega Chaz Davies.
 
Z jezdců českého týmu KL Intermoto jezdil rychleji Brit Gino Rea na jedenáctém místě, Ital Massimo Roccoli obsadil třináctou příčku.
 
Výsledky:
1. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'46.631
2. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'47.028
3. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'47.087
4. DiSalvo J. (USA) Triumph Daytona 675 1'47.356
5. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'47.373
6. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'47.451
7. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'47.629
8. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'47.962
9. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'48.488
10. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'48.504
11. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'48.552
12. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'48.917
13. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'49.164
14. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'49.398
15. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'50.442
16. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'51.837
17. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'51.909
18. Hunt M. (GBR) Yamaha YZF R6 1'52.744
19. Cazzola P. (ITA) Honda CBR600RR 1'52.974
20. Blokhin E. (RUS) Yamaha YZF R6 1'53.876


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife