WSBK Misano - 2. závod SBK

vydáno 27. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

Double v Misanu vybojoval římský korzár Max Biaggi, Kuba Smrž nedokončil ani druhou jízdu.

Do dnešní druhé superbikové jízdy v Misanu se podařilo nejlépe odstartovat Maxi Biaggimu, který se okamžitě ujal vedení. Na druhé místo se zařadil Troy Corser na BMW. Třetí místo držel Carlos Checa, čtvrtý jel Michel Fabrizio a pátý Leon Haslam. Jakub Smrž se po startu zařadil na šestnáctou pozici.
Hned v druhé zatáčce se riskantním manévrem dostal před Biaggiho Corser, Max musel vyjet z ideální stopy a díky tomu jej předjel i Checa.  V nájezdu do druhého kola tedy vedl Corser, v těsném závěsu za ním jel Checa a Biaggi. O něco dál jel čtvrtý Haslam, jenž bojoval s pátým Fabriziem. Několik zatáček na to ale předjel třetího Biaggiho Michel Fabrizio a zanedlouho na něj zahájil útok i pátý Leon Haslam. Problémy Kuby Smrže pokračovaly i v druhé rundě a Kuba už v třetím kole závodu zajel do boxu. O jedno kolo později si připravil Michel Fabrizio úžasný předjížděcí manévr na Carlose Checu a posunul se tak na druhé místo. To stejné zopakoval o několik zatáček později Biaggi i Haslam, když se přehrnuli přes Checu. Velmi dobře rozjetý Fabrizio začal okamžitě vyvíjet velký tlak na vedoucího Corsera, kterého v šestém kole závodu úspěšně předjel. O pár zatáček později Corsera předjel i Max Biaggi. V nájezdu do osmého kola předvedl další skvělý předjížděcí manévr Říman Max Biaggi, když se na brzdách dostal před Michela Fabrizia. Na třetí místo se posunul Haslam, čtvrtý jel Corser a pátý Crutchlow. V desátém kole závodu havaroval James Toseland na Yamaze. Jedenáct okruhů před cílem disponoval vedoucí Max Biaggi již náskokem tří sekund na druhého Haslama, na třetí místo se propadl Fabrizio, za ním jel ještě Crutchlow, Corser a Checa. V závěru závodu nabízela nejzajímavější souboje skupina bojující o druhé místo, kde jel Haslam, Fabrizio a Crutchlow, mezitím na čele neohroženě kroužil Biaggi.
Double na domácí trati Aprilie vítězstvím v druhé jízdě potvrdil Max Biaggi, druhé místo uhájil Leon Haslam, boj o třetí příčku nakonec vyhrál Michel Fabrizio. Se čtvrtým místem se musel spokojit Cal Crutchlow a první pětku doplnil Carlos Checa.
Výsledky:
1. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 38'58.149 (156,16 kph)
2. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 4.095
3. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 4.631
4. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 5.014
5. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 6.256
6. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 7.677
7. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 10.144
8. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 10.942
9. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 13.640
10. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 16.279
11. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 17.799
12. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 22.793
13. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 24.131
14. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 28.212
15. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 36.551
16. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 49.636
17. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 50.041
18. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 51.246
19. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 58.174
20. Sandi F. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F.1'10.588


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife