WSBK Misano - 2. kvalifikace

aktualizováno 26. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto BMW

Druhou kvalifikaci superbiků v Misanu ovládl Australan Troy Corser na BMW, Jakub Smrž zajel sedmý čas.

SBK
V druhé kvalifikaci superbiků na okruhu v Misanu si zajistil nejvýhodnější pozici do odpoledního superpole Australan Troy Corser na BMW, jenž zajel nejrychlejší čas 1:35,791 s. Druhý nejrychlejší čas zajel Brit Shane Byrne na Ducati týmu Althea, třetí místo obsadil domácí matador Luca Scassa na další privátní Ducati. Tovární jezdec týmu Ducati Xerox, Ital Michel Fabrizio, obsadil čtvrtou pozici a první pětici nejrychlejších doplnil další Ital Max Biaggi na tovární Aprilii.
 
Dobře si počínal i náš Jakub Smrž, který zajel sedmý nejrychlejší čas a na prvního Corsera ztratil necelou půl sekundu.
 
Výsledky:
1. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'35.791
2. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'35.903
3. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'35.924
4. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'35.963
5. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'36.058
6. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'36.066
7. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'36.200
8. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'36.218
9. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'36.254
10. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'36.284
11. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'36.288
12. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'36.320
13. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'36.378
14. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'36.602
15. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'36.696
16. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'37.026
17. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'37.249
18. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'37.331
19. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'37.419
20. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 1'37.623
21. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'37.638
22. Sandi F. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'38.109
 
SSP
Pole position v kategorii Supersport vybojoval domácí Michele Pirro na Hondě díky nejrychlejšímu času 1:38,444 s. Z druhého místa do závodu odstartuje Ir Eugene Laverty na Hondě, třetí místo na startu zaujme Ital Roberto Tamburini a první řadu doplní Španěl Joan Lacsorz.
 
Z jezdců českého týmu KL Intermoto Czech se lépe kvalifikoval pátý Brit Gino Rea, jeho týmový kolega Massimo Roccoli odstartuje z osmého místa.
 
Výsledky:
1. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'38.444
2. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'38.611
3. Tamburini R. (ITA) Yamaha YZF R6 1'38.911
4. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'39.019
5. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'39.224
6. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'39.277
7. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'39.371
8. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'39.383
9. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'39.492
10. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'39.773
11. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'40.408
12. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'40.553
13. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'40.648
14. Torcolacci A. (ITA) Triumph Daytona 675 1'40.896
15. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'41.339
16. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'41.411
17. Palumbo A. (ITA) Kawasaki ZX-6R 1'41.452
18. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'41.925
19. Iannuzzo V. (ITA) Triumph Daytona 675 1'42.088
20. Menghi F. (ITA) Yamaha YZF R6 1'42.178
21. Vigilucci I. (ITA) Yamaha YZF R6 1'43.144
22. Blokhin E. (RUS) Yamaha YZF R6 1'44.877
23. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 1'45.438
24. Cazzola P. (ITA) Yamaha YZF R6 1'45.516
Nekvalifikoval se: Kovacs N. (HUN) Honda CBR600RR 1'47.121
 
SST1000
Pole position do závodu litrových stocků vybojoval Ital Ayrton Badovini na BMW s kvalifikačním časem 1:39,190 s. Z druhého místa do závodu vyrazí jeho krajan Luca Baroni na Ducati, třetí místo zaujme Francouz Maxime Berger na Hondě a první řadu doplní Ital Alessandro Antonelli na Hondě.
 
Z českých závodníků si lepší pozici na startu zajistil devatenáctý Ondra Ježek, Michal Salač do závodu vyrazí z 23. místa.
 
Výsledky:
1. Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR 1'39.190
2. Baroni L. (ITA) Ducati 1098R 1'39.466
3. Berger M. (FRA) Honda CBR1000RR 1'39.596
4. Antonelli A. (ITA) Honda CBR1000RR 1'39.839
5. Magnoni M. (ITA) Honda CBR1000RR 1'39.844
6. La Marra E. (ITA) Honda CBR1000RR 1'40.051
7. Giugliano D. (ITA) Suzuki GSX-R 1000 1'40.231
8. Colucci D. (ITA) Ducati 1098R 1'40.308
9. Baz L. (FRA) Yamaha YZF R1 1'40.393
10. Barrier S. (FRA) BMW S1000 RR 1'40.560
11. Lussiana M. (FRA) BMW S1000 RR 1'40.563
12. Petrucci D. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'40.805
13. Bussolotti M. (ITA) Honda CBR1000RR 1'40.805
14. Mähr R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'40.908
15. Della Ceca R. (ITA) Yamaha YZF R1 1'41.041
16. Beretta D. (ITA) BMW S1000 RR 1'41.249
17. Lammert D. (GER) BMW S1000 RR 1'41.557
18. Tutusaus P. (ESP) KTM 1190 RC8 R 1'41.833
19. Ježek O. (CZE) Aprilia RSV4 1000 1'41.940
20. Vivarelli N. (ITA) KTM 1190 RC8 R 1'42.002
21. Sacchetti D. (ITA) KTM 1190 RC8 R 1'42.187
22. Leeson C. (RSA) Kawasaki ZX 10R 1'42.878
23. Salač M. (CZE) Aprilia RSV4 1000 1'43.146
24. Stoklosa M. (POL) BMW S1000 RR 1'43.158
25. Walkowiak M. (POL) Honda CBR1000RR 1'43.273
26. Svitok T. (SVK) Honda CBR1000RR 1'43.659
27 64 Andric D. (BRA) Honda CBR1000RR 1'43.946
28 45 Sletten K. (NOR) Yamaha YZF R1 1'44.646
29 61 Romagnoli A. (ITA) Yamaha YZF R1 1'44.907
30 36 Thiriet P. (BRA) Honda CBR1000RR 1'45.766


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife