WSBK Misano - 1. kvalifikace

aktualizováno 25. 6. 2010, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

V první kvalifikaci superbikerů jezdil nejrychleji Brit Cal Crutchlow na Yamaze, Kuba Smrž jedenáctý.

SBK
První kvalifikaci superbikerů na okruhu v Misanu zvládl nejlépe Brit Cal Crutchlow v sedle tovární Yamahy týmu Sterilgarda, jenž zajel nejrychlejší čas 1:36,288 s. Na druhém místě se kvalifikoval Australan Troy Corser na továrním motocyklu BMW, když na prvního Crutchlowa ztratil lehce přes jednu desetinu sekundy. Třetí nejrychlejší čas zajel Brit Leon Haslam na Suzuki týmu Alstare, čtvrtým nejrychlejším mužem na trati se stal Ital Michel Fabrizio na tovární Ducati týmu Xerox a první pětku uzavřel Španěl Carlos Checa na Ducati týmu Althea. Lídr šampionátu, Ital Max Biaggi na Aprilii, zajel šestý čas.
 
Český závodník Jakub Smrž je po první kvalifikaci na jedenáctém místě, na prvního Crutchlowa ztratil necelou jednu sekundu.
 
Výsledky:
1. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'36.288
2. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'36.344
3. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'36.365
4. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'36.549
5. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'36.761
6. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'36.793
7. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'36.819
8. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'36.946
9. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'37.048
10. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'37.124
11. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'37.189
12. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'37.314
13. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'37.420
14. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'37.444
15. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'37.461
16. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'37.769
17. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'37.947
18. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'38.068
19. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'38.760
20. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 1'38.800
21. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'38.892
22. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'39.078
23. Sandi F. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'39.262
 
SSP
V první kvalifikaci supersportů zaúřadoval Ir Eugene Laverty na Hondě, když zajel nejrychlejší čas 1:39,437 s. Na druhém místě je klasifikován Ital Michele Pirro také na Hondě, který na Lavertyho ztratil jednu desetinu sekundy. Následuje třetí Ital Roberto Tamburini s Yamahou, čtvrtý Turek Kenan Sofuoglu na Hondě a pátý Brit Gino Rea z českého týmu KL Intermoto Czech také na Hondě.
 
Druhý jezdec týmu Intermoto Ital Massimo Roccoli zajel devátý čas.
 
Výsledky:
1. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'39.437
2. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'39.555
3. Tamburini R. (ITA) Yamaha YZF R6 1'39.869
4. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'39.919
5. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'40.048
6. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'40.126
7. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'40.243
8. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'40.622
9. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'40.770
10. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'41.098
11. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'41.179
12. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'41.298
13. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'41.496
14. Torcolacci A. (ITA) Triumph Daytona 675 1'41.712
15. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'41.818
16. Iannuzzo V. (ITA) Triumph Daytona 675 1'42.269
17. Palumbo A. (ITA) Kawasaki ZX-6R 1'42.405
18. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'42.483
19. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'42.520
20. Vigilucci I. (ITA) Yamaha YZF R6 1'43.742
21. Menghi F. (ITA) Yamaha YZF R6 1'44.361
22. Blokhin E. (RUS) Yamaha YZF R6 1'45.839
23. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 1'46.172
24. Cazzola P. (ITA) Yamaha YZF R6 1'46.290
25. Kovacs N. (HUN) Honda CBR600RR 1'49.295
 
SST1000
První kvalifikaci litrových stocků ovládl Ital Badovini na BMW, druhé místo obsadil jeho krajan Antonelli na Hondě a na třetí pozici je klasifikován Francouz Maxime Berger na Hondě.
 
Český závodník Ondra Ježek zajel sedmnáctý čas a druhý český zástupce Michal Salač figuruje po první kvalifikaci na 23. místě.
 
Výsledky:
1. Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR 1'39.997
2. Antonelli A. (ITA) Honda CBR1000RR 1'40.459
3. Berger M. (FRA) Honda CBR1000RR 1'40.751
4. Baroni L. (ITA) Ducati 1098R 1'40.767
5. La Marra E. (ITA) Honda CBR1000RR 1'40.924
6. Magnoni M. (ITA) Honda CBR1000RR 1'41.045
7. Lussiana M. (FRA) BMW S1000 RR 1'41.315
8. Bussolotti M. (ITA) Honda CBR1000RR 1'41.502
9. Barrier S. (FRA) BMW S1000 RR 1'41.547
10. Petrucci D. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'41.590
11. Mähr R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'41.727
12. Baz L. (FRA) Yamaha YZF R1 1'41.857
13. Beretta D. (ITA) BMW S1000 RR 1'42.044
14. Giugliano D. (ITA) Suzuki GSX-R 1000 1'42.101
15. Colucci D. (ITA) Ducati 1098R 1'42.218
16. Lammert D. (GER) BMW S1000 RR 1'42.720
17. Ježek O. (CZE) Aprilia RSV4 1000 1'42.773
18. Della Ceca R. (ITA) Yamaha YZF R1 1'42.786
19. Tutusaus P. (ESP) KTM 1190 RC8 R 1'43.614
20. Vivarelli N. (ITA) KTM 1190 RC8 R 1'43.848
21. Sacchetti D. (ITA) KTM 1190 RC8 R 1'44.535
22. Leeson C. (RSA) Kawasaki ZX 10R 1'44.921
23. Salač M. (CZE) Aprilia RSV4 1000 1'45.409
24. Romagnoli A. (ITA) Yamaha YZF R1 1'45.620
25. Andric D. (BRA) Honda CBR1000RR 1'45.931
26. Walkowiak M. (POL) Honda CBR1000RR 1'46.103
27. Svitok T. (SVK) Honda CBR1000RR 1'46.147
28. Stoklosa M. (POL) BMW S1000 RR 1'46.254
29. Sletten K. (NOR) Yamaha YZF R1 1'46.425
36. Thiriet P. (BRA) Honda CBR1000RR 1'47.942


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife