WSBK Kyalami - závod supersport

vydáno 16. 5. 2010, text Jiří Nykodým, foto Honda

Suverénní jízdou si dojel Ir Eugene Laverty pro další vítězství v letošní sezoně.

Do závodu supersportů v Kyalami nejlépe odstartoval Kenan Sofuoglu, který se ihned po startu ujal vedení. Na druhé místo se zařadil poleman Eugene Laverty, třetí jel Michele Pirro, čtvrtý Fujiwara a pátý Davies. Ital Roccoli z českého týmu KL Intermoto se zařadil na šesté místo, jeho týmový kolega Brit Gino Rea obsadil desáté místo.
 
Ještě v prvním kole se odehrála změna ve vedení, když druhý Laverty předjel Kenana Sofuoglu. Po třech odjetých kolech se ve vedení stále držel Ir Eugene Laverty, za Lavertyho zády jelo s minimálním odstupem duo týmu Ten Kate Honda v pořadí Kenan Sofuoglu, Michele Pirro. Čtvrtá příčka patřila Chazu Daviesovi na Triumphu, Japonec Fujiwara uzavíral první pětku. Barvy českého Intermota držel výše osmý Roccoli, Rea jel hned za ním na deváté pozici. V polovině závodu vedl stále Laverty, se sekundovým odstupem jel druhý Sofuoglu, na třetí místo se posunul Davies, čtvrté místo si držel Pirro a pátý Harms. Nejzajímavější souboje v této fázi závodu předváděla trojice jezdců Fujiwara, Roccoli a Rea, kteří se přetahovali o šestou pozici. Devět okruhů před cílem přišla spatná zpráva pro český tým Intermoto, když jejich jezdec Massimo Roccoli přebrzdil své přední kolo a odporoučel se ze sedmého místa k zemi. Tři okruhy před cílem se zdály být karty na prvních pěti místech rozdané, Laverty držel vedení se čtyřsekundovým náskokem na Sofuogla, třetí Davies byl o další čtyři sekundy dál. S dalším odstupem jel čtvrtý Pirro a pátý Harms. Gino Rea jel na desátém místě.
 
Další suverénní vítězství v letošní sezoně si z Kyalami odváží Ir Eugene Laverty, Kenan Sofuoglu dojel druhý, třetí místo obsadil Chaz Davies, na čtvrtém místě byl klasifikován Michele Pirro a první pětku uzavřel Joan Lascorz.
 
Výsledky:
1. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 39'13.215 (149,399 kph)
2. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 4.184
3. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 9.609
4. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 12.912
5. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 23.383
6. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 25.252
7. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 25.315
8. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 27.087
9. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 32.358
10. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 32.476
11. Isaacs L. (RSA) Honda CBR600RR 35.347
12. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 36.882
13. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 48.961
14. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'06.978
15. Boscoscuro A. (ITA) Honda CBR600RR 1'29.261


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife