WSBK Itálie - závod SST1000

vydáno 9. 5. 2010, text Jiří Nykodým, foto BMW

Suverénní vítězství si v Monze vyjel Ital Ayrton Badovini na motocyklu BMW.

I v závodě litrových stocků na italském okruhu Monza potvrdila bavorská továrna BMW společně s italským jezdcem Ayrtonem Badovinim svoji nadvládu a bez sebemenších problémů si Badovini vyjel další vítězství, které mu tak zajistilo vedení v šampionátu s náskokem již 53 bodů! O druhé místo se bojovalo až do samého závěru závodu, zde jel Magnoni, Beretta, Lusiana a Berger. Nejúspěšnější byl nakonec Ital Magnoni na Hondě, když vybojoval druhé místo. Třetí pozici uhájil jeho krajan Beretta na BMW, čtvrté místo obsadil Francouz Lusiana na dalším BMW a první pětku uzavřel Ital Petrucci na Kawasaki. Maxime Berger v závěrečném souboji chyboval a musel se spokojit až s desátým místem v cíli.
 
Z českých jezdců zajel lépe dvanáctý Ondra Ježek, Michal Salač hned v první zatáčce vyjel mimo trať a svoji ztrátu již nedohnal, takže dojel na 20. pozici.
 
Výsledky:
1. Badovini A. (ITA)    BMW S1000 RR    19'46.264 s
2. Magnoni M. (ITA) Honda CBR1000RR    6.101
3. Beretta D. (ITA) BMW S1000 RR    6.371
4. Lussiana M. (FRA)    BMW S1000 RR    6.522
5. Petrucci D. (ITA) Kawasaki ZX 10R    18.222
6. Savary M. (SUI)    BMW S1000 RR    19.518
7. Baroni L. (ITA) Ducati 1098R    21.971
8. Bussolotti M. (ITA) Honda CBR1000RR    22.147
9. Mahr R. (AUT)    Suzuki GSX-R 1000 K9    23.423
10. Berger M. (FRA)    Honda CBR1000RR    26.759
11. Tutusaus P. (ESP)    KTM 1190 RC8 R    32.551
12. Ježek O. (CZE)    Aprilia RSV4 1000    33.301
13. Vivarelli N. (ITA)    KTM 1190 RC8 R    45.026
14. Fusco R. (ITA) Yamaha YZF R1    45.065
15. La Marra E. (ITA) Honda CBR1000RR    46.525
16. Lammert D. (GER)    BMW S1000 RR    46.595
17. Giugliano D. (ITA) Suzuki GSX-R 1000    46.756
18. Leeson C. (RSA)    Kawasaki ZX 10R    51.353
19. Svitok T. (SVK)    Honda CBR1000RR    1'01.297
20. Salač M. (CZE)    Aprilia RSV4 1000    1'05.467
21. Rosini M. (ITA) KTM 1190 RC8 R    1'12.676


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife