WSBK Itálie - 1. kvalifikace

aktualizováno 7. 5. 2010, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Nejrychlejší čas v první kvalifikaci zajel Brit Cal Crutchlow na Yamaze, Kuba Smrž osmý.

SBK
I v první kvalifikaci superbiků byl nejrychlejším mužem na trati Brit Cal Crutchlow na Yamaze, který vylepšil svůj čas na hodnotu 1:44,577 s. Druhý nejrychlejší čas zajel v Monze jeho krajan Jonathan Rea s Hondou, který byl o dvě desetiny sekundy pomalejší. Na třetím místě je klasifikován Ital Michel Fabrizio na tovární Ducati, čtvrtou příčku obsadil Australan Troy Corser na motocyklu BMW a první pětku uzavírá Brit Leon Haslam na Suzuki.
 
Jakub Smrž oproti prvnímu tréninku porychlil a vyjel si osmé místo se ztrátou půl sekundy na Crutchlowa.
 
Výsledky:
1. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'44.577
2. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'44.789
3. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'45.134
4. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'45.234
5. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'45.303
6. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'45.542
7. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'45.592
8. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'45.603
9. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'46.019
10. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'46.111
11. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'46.170
12. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'46.216
13. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'46.402
14. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'46.413
15. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'46.451
16. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'46.588
17. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'46.756
18. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'47.466
19. Sakai D. (JPN) Suzuki GSX-R1000 1'47.922
20. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'48.041
21. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'48.191
22. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 1'48.254
23. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'49.217
24. Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'49.958
 
SSP
Stejně jako ve volném tréninku i v první kvalifikaci byl nejrychlejším jezdcem na trati v Monze Ir Eugene Laverty na Hondě s časem 1:48,303 s. Druhou pozici obsadil Španěl David Salom na Triumphu se ztrátou dvou desetin sekundy. Třetí nejrychlejší čas zajel Joan Lascorz na Kawasaki, následoval čtvrtý Fabien Foret rovněž na motocyklu Kawasaki a Top 5 uzavřel Kenan Sofuoglu na Hondě.
 
Z českého týmu KL Intermoto zajel lépe desátý Massimo Roccoli na Hondě, zatímco Gino Rea obsadil třináctou příčku.
 
Výsledky:
1. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'48.303
2. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'48.523
3. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'48.663
4. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'48.743
5. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'48.938
6. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'49.448
7. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'49.534
8. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'49.620
9. Vizziello G. (ITA) Honda CBR600RR 1'49.687
10. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'50.043
11. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'50.334
12. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'50.734
13. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'50.807
14. Boscoscuro A. (ITA) Honda CBR600RR 1'50.857
15. DiSalvo J. (USA) Triumph Daytona 675 1'51.071
16. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'51.481
17. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'51.787
18. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'52.951
19. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'53.182
20. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 1'55.783


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife