WSBK Holandsko - 1. volné tréninky

vydáno 23. 4. 2010, text Jiří Nykodým, foto Honda

První volný trénink kategorie superbike ovládl Jonathan Rea, Jakub Smrž v top 5.

Za velmi chladného počasí, kdy teplota vzduchu pod zataženou oblohou dosahovala na pouhých dvanáct stupňů, odstartovaly první volné tréninky superbiků a supersportů v holandském Assenu.
 
SBK
V kategorii superbike udával tempo Brit Jonathan Rea, když na domácí trati svého týmu Hanspree Ten Kate Honda zajel nejrychlejší čas 1:36,789 s. Druhé místo obsadil Australan Troy Corser na stroji BMW se ztrátou dvou desetin sekundy na Reu. Třetí místo patří tovární Yamaze Cala Crutchlowa, čtvrtý čas zajel současný vedoucí muž šampionátu Brit Leon Haslam na Suzuki. První pětku potom uzavírá český závodník Jakub Smrž na Ducati týmu B&G Racing.
 
Výsledky:
1. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'36.789
2. Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'36.914
3. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'37.199
4. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'37.556
5. Smrž J. (CZE) Ducati 1098R 1'37.660
6. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'37.737
7. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'37.781
8. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'38.040
9. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'38.060
10. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 1'38.075
11. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'38.206
12. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'38.213
13. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'38.332
14. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'38.352
15. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'38.435
16. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'38.456
17. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'38.580
18. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'38.765
19. Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'40.052
20. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'41.195
21. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'41.375
 
SSP
V slabší kategorii supersportů zaúřadoval Turek Kenan Sofuoglu z domácího týmu Honda Ten Kate a díky času 1:38,781 s si zajistil první místo v tomto tréninku. Druhým nejrychlejším závodníkem se stal Ital Michele Pirro na další Hondě a i třetí příčka patří motocyklu s křídlem v znaku, který sedlá Ir Eugene Laverty. Čtvrté místo si vyjela první Kawasaki se Španělem Joanem Lascorzem, páté místo obsadil Fabien Foret na další Kawasaki.
 
Z jezdců českého týmu KL Intermoto si vedl lépe Brit Gino Rea na desátém místě, Ital Massimo Roccoli zajel třináctý čas.
 
Výsledky:
1. Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'38.781
2. Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'39.384
3. Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'39.500
4. Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'39.799
5. Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'39.984
6. Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'40.417
7. Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'40.592
8. Lagrive M. (FRA) Triumph Daytona 675 1'40.795
9. Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'41.217
10. Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 1'41.235
11. Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'41.724
12. Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'41.851
13. Roccoli M. (ITA) Honda CBR600RR 1'42.085
14. Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'43.109
15. DiSalvo J. (USA) Triumph Daytona 675 1'43.559
16. Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'44.256
17. Chesaux B. (SUI) Honda CBR600RR 1'45.990
18. Cazzola P. (ITA) Honda CBR600RR 1'46.798
19. Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 1'47.871


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife