WSBK Brno - závody SBK

vydáno 11. 7. 2010, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

V první jízdě zvítězil Rea, druhý závod ovládl Biaggi. Jakub Smrž ani jeden závod nedokončil.

1. závod
V první superbikové jízdě na rozpáleném Masarykově okruhu v Brně udával tempo Brit Jonathan Rea na Hondě, který v si s přehledem vyjel vítězství. Na druhém místě závod se ztrátou 2,5 sekundy dokončil Ital Max Biaggi na tovární Aprilii, následoval třetí Cal Crutchlow na tovární Yamaze, čtvrté místo obsadil Sylvain Guintoli na Suzuki a první pětku uzavřel Ruben Xaus na továrním motocyklu BMW.
 
Pro domácího Kubu Smrže bohužel jeho první závod na Aprilii zakončil hned v první zatáčce, kde se připletl do nehody tří jezdců.
 
Výsledky:
1. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 40'16.037
2. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 2.518
3. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 4.071
4. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 7.160
5. Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 8.602
6. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 11.379
7. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 11.513
8. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 16.487
9. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 20.829
10. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 25.164
11. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 32.602
12. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 36.748
13. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 39.183
14. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 59.889
15. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'05.329
 
2. závod
V druhém závodě zaúřadoval Ital Max Biaggi na Aprilii, jenž si suverénním stylem jízdy dojel pro jubilejní desáté vítězství na brněnském okruhu. Druhé místo obsadil vítěz první rundy - Brit Jonathan Rea na Hondě. Na pódium se prosadil ještě třetí Michel Fabrizio na tovární Ducati, čtvrtou pozici obsadil James Toseland na tovární Yamaze a první pětici doplnil Noryiuki Haga na druhé tovární Ducati.
 
Ani v druhé jízdě neměl Kuba Smrž štěstí, nejprve musel zajet do boxu kvůli technickému problému se svojí Aprilií, poté se vrátil na trať, ale v závěru závodu havaroval a ani tuto jízdu nedokončil.
 
Výsledky:
1. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 40'12.236
2. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 4.627
3. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 13.600
4. Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 16.372
5. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 17.530
6.Checa C. (ESP) Ducati 1098R 21.704
7. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 23.769
8. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 25.875
9. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 30.374
10. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 34.002
11. Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 34.691
12. Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 49.270
13. Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'03.258
14. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1
15. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife