Phillip Island - závod SSP

vydáno 27. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Vítězství v premiérovém závodě supersportů na australském Phillip Islandu vybojoval Ital Luca Scassa za tým ParkinGO na motocyklu Yamaha YZF-R6, když v těsném souboji v posledních fázích závodu porazil domácího Broca Parkese na stroji Kawasaki Ninja ZX-6R. V těsném závěsu za touto dvojicí dorazil do cíle třetí Brit Sam Lowes na Hondě týmu Parkalgar. Na čtvrté pozici závod dokončil Španěl David Salom na Kawasaki a první pětku uzavírá dánský závodník Robin Harms na Hondě.

Ondra Ježek zvládl svoji premiéru na výbornou a závod dokončil na dvanácté pozici.

Výsledky:
1. Luca Scassa – Yamaha ParkinGO Team – Yamaha YZF R6 – 33’34.739
2. Broc Parkes – Kawasaki Provec Motocard.com – Kawasaki ZX-6R – + 0.009
3. Sam Lowes – Parkalgar Honda – Honda CBR 600RR – + 0.033
4. David Salom – Kawasaki Provec Motocard.com – Kawasaki ZX-6R – + 0.272
5. Robbin Harms – Harms Benjan Racing Team – Honda CBR 600RR – + 16.969
6. James Ellison – Bogdanka PTR Honda – Honda CBR 600RR – + 23.943
7. Florian Marino – HANNspree Ten Kate Honda – Honda CBR 600RR – + 31.788
8. Vittorio Iannuzzo – Lorenzini by Leoni – Kawasaki ZX-6R – + 31.837
9. Alexander Lundh – Cresto Guide Racing Team – Honda CBR 600RR – + 31.870
10. Danilo Dell’Omo – Suriano Racing Team – Triumph Daytona 675 – + 32.817
11. Ronan Quarmby – Suriano Racing Team – Triumph Daytona 675 – + 43.799
12. Ondřej Ježek – SMS Racing – Honda CBR 600RR – + 56.116
13. Bastien Chesaux – MACH Racing – Honda CBR 600RR – + 1’00.055
14. Balazs Nemeth – Team Hungary Toth – Honda CBR 600RR – + 1’05.999
15. Imre Toth – Team Hungary Toth – Honda CBR 600RR – + 1’06.318
16. Vladimir Ivanov – Step Racing Team – Honda CBR 600RR – + 1’14.472
17. Marko Jerman – MD Team Jerman – Triumph Daytona 675 – + 1’24.183
18. Chaz Davies – Yamaha ParkinGO Team – Yamaha YZF R6 – +1 kolo
19. Luca Marconi – Bike Service Racing Team – Yamaha YZF R6 – +1 kolo
20. Roberto Tamburini – Bike Service Racing Team – Yamaha YZF R6 – +1 kolo



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife