WSBK Francie - 2. závod superbike

vydáno 3. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto Aprilia

Vítězství v druhé jízdě vybojoval Ital Max Biaggi, Jakub Smrž šestý.

Ihned po startu druhé superbikové jízdy v Magny Cours se ujal vedení Max Biaggi, na druhé místo se zařadil Cal Crutchlow, třetí jel Sylvain Guintoli, čtvrtý Noriyuki Haga a pátý Troy Corser. Jakub Smrž se stejně jako v první jízdě propadl na sedmé místo.

Ještě v prvním kole převzal vedení Sylvain Guintoli na Suzuki, Max Biaggi s Aprilií byl odsunut na druhé místo, na třetí příčku postoupil Haga na Ducati, čtvrtý jel jeho týmový kolega Michel Fabrizio a Cal Crutchlow na Yamaze uzavíral první pětku. Jakub Smrž ztratil další pozice a na konci prvního okruhu figuroval na dvanáctém místě. Postup vpřed v následujícím kole zaznamenal Cal Crutchlow, který si nejdříve poradil s Noriyuki Hagou a poté i s Michelem Fabriziem a posunul se tak na třetí příčku. Na čele závodu mezitím ujížděla vedoucí dvojice Guintoli - Biaggi, kteří měli v třetím kole náskok již dvě sekundy na třetího Crutchlowa. V pátém kole skončil druhý závod pro Jamese Toselanda, který havaroval v poslední zatáčce okruhu. V sedmém kole závodu vedl stále Guintoli s minimálním náskokem na druhého Biaggiho, třetí místo držel Crutchlow, čtvrtý jel Fabrizio a pátý Haga. Kuba Smrž jel v této fázi závodu na desátém místě. O jeden okruh později přišel úspěšný útok Biaggiho na Guintoliho a Max se tak stal novým lídrem závodu. Deset kol před cílem vedl stále Biaggi, za ním jel v těsném závěsu Guintoli s Crutchlowem, čtvrtý Fabrizio ztrácel již 1,5 sekundy, pátý Haga byl o dalších pět sekund dále. Jakub Smrž se posunul na sedmou pozici. Šest okruhů před cílem se rozhořel tvrdý souboj o první pozici mezi vedoucím Biaggim a druhým Crutchlowem, na třetí místo postoupil Fabrizio, následoval čtvrtý Guintoli, pátý Haga a na šesté místo se probojoval Kuba Smrž. V této fázi závodu přišel i další pád, havaroval Lorenzo Lanzi.

Vítězství v závěrečné bitvě vybojoval Max Biaggi, druhý dojel Cal Crutchlw, třetí pozici ve strhujícím souboji získal Michel Fabrizio, čtvrté místo zbylo na Sylvaina Guintoliho a první pětku uzavřel Noriyuki Haga. Jakub Smrž závod dokončil na šesté pozici.

Výsledky:

1. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 38'11.343
2. Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 0.087
3. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 3.715
4. Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 4.004
5. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 15.471
6. Smrž J. (CZE) Aprilia RSV4 Factory 18.378
7. Scassa L. (ITA) Ducati 1098R 21.180
8. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 23.055
9. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 25.657
10. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 27.781
11. Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 28.206
12. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 44.634
13. Lowry I. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'04.181
14. Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'16.446


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife