Ve hře bylo víc

vydáno 25. 4. 2010, text TZ, foto Ducati

Dvě skvělé superbikové bitvy na své oblíbené trati v Assenu absolvoval Kuba Smrž a i když jak sám řekl, bylo ve hře víc, skončil nakonec „jen“ 2x sedmý.

Kdo by se po výsledku z kvalifikací a superpole netěšil na dnešní další superbikovou bitvu, obzvláště když v ní znova svou roli sehrál i český jezdec. Svůj loňský úspěch z Holandska sice nezopakoval, ale nebyl mu nijak daleko. Chybělo prostě jen trochu toho štěstí, které měli naopak jeho soupeři. I tak se však Kuba v nabité konkurenci továrních motocyklů neztratil a do celkové tabulky získal za dvojnásobné umístění v top 10 osmnáct mistrovských bodů. S Jakubovými výkonem, ne tak však s výsledkem, byli spokojeni i oba šéfové týmu.
 
Jakub Smrž: „Víkend bych celkově zhodnotil jako povedený, protože se nám dařilo a dvě sedmá místa navíc pár sekund od prvního v tak nabité konkurenci nelze nijak podceňovat. Vím však, že ve hře bylo mnohem víc, i přesto, že jsem v první jízdě udělal chybu, ocitl jsem se v trávě a musel znovu dotahovat. Nakonec však rozhodl problém s elektronikou, kdy uklepaný drátek elektroniky řazení zapříčinil, že motorka začala vynechávat a já se propadl až na sedmé místo. Nebýt toho, troufám si říct, že o bednu se opravdu dalo jet, což je škoda. Do druhé jízdy jsem měl znova povedený start a opět jsem se pohyboval na špici, ovšem na rovinkách jsem ztrácel. Pak jsem ještě před nájezdem do šikany udělal chybu při řazení a tím se přede mne dostalo pár soupeřů. Čekal mne tak znova tuhý boj o pozice směrem vpřed, přičemž jsem zajížděl jedny z nejrychlejších časů celého startovního pole. Jsem samozřejmě zklamaný, protože jsem měl navíc, minimálně v té první jízdě. Tým bych chtěl pochválit za super práci, ale to, že nám chybí výkon oproti továrnám, je zjevné, nicméně jsem já i tým ukázal, že do úzké špičky rozhodně patříme."


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife