Rossi o letošní Ducati

vydáno 23. 4. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati

V jednom z rozhovorů v téměř měsíční pauze závodů mistrovství světa silničních motocyklů mezi závody v Jerezu a Estorilu, kde se jede již příští týden, prozradil Ital Valentino Rossi své další plány ve vývoji motocyklu Ducati Desmosedici GP11. Valentino se nadále se svým týmem snaží přizpůsobit motocykl Ducati svým jezdeckým potřebám, ale zároveň dodává, že se v žádném případě nejedná o přestavbu Ducati na Yamahu.

Už v příštím závodě MotoGP na portugalském okruhu Estoril se představí na motocyklu GP11 hned několik nových dílů, které by měly Rossimu a jeho týmu pomoci získávat lepší výsledky. Motorka bude mít nový podvozek a jinou klikovou hřídel, která má umožnit čistější distribuci výkonu na zadní kolo.

„Rozhodně se nesnažím přebudovat Ducati na Yamahu, tyto motorky jsou hodně rozdílné. Jsou to dva protiklady, každá má zcela odlišné vlastnosti. Nyní se jen snažíme přizpůsobit Ducati mým jezdeckým potřebám, ale i přesto to stále zůstane stejný motocykl, který bude mít od Yamahy daleko. Nová verze motoru bude mít o 20 procent čistější nástup výkonu při otevření plynu, na tom jsme pracovali doposud. Pro mne je zatím u Ducati největším problémem to, že pracují na maximum na hlavních částech motocyklu, ale nesoustředí se na detaily, které jsou pro mne důležité. Na motocyklu Ducati musíte volit zcela jinou stopu než na Yamaze a na výjezdu ze zatáčky ji musíte co nejdříve narovnat, abyste mohli využít maximální akceleraci. Yamaha M1 byla mnohem všestrannější a agilnější. Yamaha zatím zůstává nejlepším motocyklem v zatáčkách, ale chybí jí maximální výkon na Hondu,“ říká Valentino Rossi.



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife