Rossi na novém rámu Ducati
vydáno 17. 9. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse
Ital Valentino Rossi včera absolvoval trénink na okruhu Motorland Aragón již s novým hliníkovým rámem na své Ducati Desmosedici, ale jak nakonec přiznal, nebylo zlepšení takové, jaké očekával. První volný trénink uzavřel Rossi osmým nejrychlejším časem.
Nový rám pomohl vyřešit neustálé potíže se špatnou odezvou předního kola, které trápily karbonový rám, s nímž Rossi závodil od začátku letošní sezony. Zároveň je ale nutno dodat, že i tento rám má zcela odlišnou konstrukci od konkurenční Yamahy, Hondy nebo Suzuki. Nejedná se o konvenční rám, ale pouze o kopii toho karbonového v hliníkovém provedení.
„Neočekával jsem zlepšení o osm desetin sekundy oproti ostatním motorkám. Jedná se pouze o malé zlepšení. Byl to první dojem už z Mugella, zlepšili jsme agilitu motorky a nyní je mnohem snadnější změnit směr jízdy, kde jsme byli doposud hodně pomalí. Budeme nadále pracovat na tom, abychom se přiblížili předním jezdcům, ale stále je naše ztráta na Daniho Pedrosu hodně velká. Už ale nejsme tak daleko od Doviziosa a Simoncelliho,“ řekl Valentino Rossi.
Další iČMN články
-
Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
Ve Velké ceně Nizozemí předvedl Jakub Kornfeil obdivuhodný výkon, za který byl nakonec odměněn pódiovým umístěním. Jenže ve hře bylo mnohem víc...
-
Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
Filip Salač má za sebou nejlepší závod sezóny. V dnešním závodě Moto3 v holandském Assenu si připsal body za 14. místo, navíc byl stále v kontaktu s vedoucí skupinou a zajel čtvrtý nejlepší čas na kolo...
-
Velká cena Velké Británie prostě uplavala
GP Velké Británie v Silverstonu se nejela, motokrosař Petr Polák je třetím juniorem na světě a titul v USA obhájil Eli Tomac...
Články na MotoLife
-
Motorbike 5/2022
Většina motocyklových značek uvolnila pro testování své
letošní novinky a tak už naplno jezdíme a zjišťujeme, co nám která z nich
nabízí. V květnovém Motorbike si tak můžete mimo jiné přečíst test do poslední
chvíle přísně utajovaného, zbrusu nového H-D Nightstera, kterého jsme měli
možnost vyzkoušet ve španělských horách, dále na vás čeká „lidský“
Streetfighter V2 či cestovní Honda NT1100. A to n...
-
Motorbike 4/2022
Zavřete oči a poslouchejte. Slyšíte to? No
jasně, venku jsou slyšet první zvuky jara a spíše než štěbetání ptáčků oceníme
my, motorkáři, zvuky linoucí se z koncovek výfuků. V redakci nejsme výjimkou, i
na nás „leze jaro“, a tak jsme pro vás do dubnového čísla stihli otestovat
několik novinek ze světa motocyklů a motocyklového vybavení. Porovnali jsme
zajímavé stroje ve třídě naháčů se středním obj...
-
Motorbike 3/2022
Motosalon, pomyslný „otevírák“ každé nové sezóny se ani
letos bohužel nekoná, ovšem jedna jistota zůstává každý rok – v březnu vychází
Motorbike č. 3. Tentokrát jsme si pro vás připravili mimo jiné nejen test žhavé
novinky CFMOTO 700CL-X Sport, ale hlavně obsáhlý srovnávací test současných
špičkových hypernakedů. Jako obvykle nechybí ani aktuální reportáže z
motosportu, Techmánie atd. Prostě 120 s...
-
Šeri testuje - Ducati Monster 1100 EVO – Dlouhodobý test
Rudá kráska jménem Ducati Monster 1100 EVO už mi více než rok dělá milou společnost, a tak jsem se rozhodl, že je ten správný čas podělit se s Vámi o můj celkový dojem a zhodnocení. Pokud se hned na úvod ptáte, co od motorky můžete očekávat, tak vás mohu ujistit, že s touto dračicí se rozhodne nudit nebudete!Pocity ze sedlaPro vyjádření pocitů, které se dají v jejím sedle zažít, jsem si vybral tra...
-
Blood Ridaz
Do môjho rozhovoru som prizval zástupcov Slovenskej motorkárskej komunity – Blood Ridaz. Táto partička pohodových chlapíkov za dva roky svojej existencie vybudovala silnú motorkársku komunitu združujúcu nadšencov jednej stopy na Slovensku a aj v blízkych Čechách. Ako celý nápad vznikol? Čo vyobrazuje a znamená ich logo či názov? O tom sa už dočítaš v rozhovore nižšie. Poď na to!Čau chlapi! Vitajte...