Rossi je s dnešním výsledkem spokojen

vydáno 1. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse

Za slunečného počasí absolvovali jezdci továrního týmu Ducati v malajském Sepangu první letošní test MotoGP. Valentina Rossiho zatím stále brzdila bolest v operovaném rameni, ale i přesto dokázal odjet 41 okruhů. Hlavním cílem bylo zlepšení nastavení motocyklu GP11. Nicky Hayden zvládl odjet 61 kol a den strávil především testováním nových dílů a nastavováním stroje.

Valentino Rossi: „Výjimečně jsem dnes s dvanáctým místem spokojený, protože po našem soukromém testu v Misanu jsme byli hodně pesimističtí, tam jsem se na motorce cítil opravdu špatně. Dnes to bylo již o něco lepší, hlavně ráno, kdy jsem byl schopen odjet 20 - 25 kol v dobrém tempu. I přesto máme před sebou ještě mnoho práce, dnes jsme se zaměřili na jezdeckou pozici a začal jsem chápat mnoho věcí na motorce a zároveň našel dobré řešení. Ducati se nemusí měnit, musíme využít maximálně jejích předností a být lepší než ostatní. Bohužel odpoledne bylo vše mnohem obtížnější, protože jsem ztratil sílu, ale na konci jsem byl opět schopný odjet dalších patnáct kol. Největší problémy s bolestí mám na rovinkách a při ostrém brzdění do zatáček, někde jsem ztrácel dokonce sekundu na kolo. V porovnání s naším testem ve Valencii jsem ale dnes jezdil mnohem lépe. Dnes si musím dobře odpočinout, abych mohl zítra odjet znovu alespoň 30 nebo 40 kol. Čeká mne ještě masáž a poté led.“

Nicky Hayden: „Samozřejmě, že takhle jsem nechtěl zahájit první oficiální test, ale bylo dobré se znovu posadit na motorku a získávat zpět rychlost. Dnes jsme potřebovali vyzkoušet mnoho věcí, včetně nového ovládání plynu, který se mi hodně líbil. Nová anti-wheelie kontrola pracovala dobře, ale tato trať není jednou z těch, kde byste tuto elektroniku potřebovali. Máme stále mnoho dílů, které potřebujeme odzkoušet. V továrně udělali přes zimu obrovský kus práce, nesoustředili se pouze na motorky, ale dostali jsme i nové nářadí a vybavení do boxu. Každý dnes pracoval tvrdě, jako vždy. Bylo příjemné být znovu na trati a mít okolo sebe znovu celý tým.“


Diskuze k článku


Přečtěte si také

Sepang - 1. den testů MotoGP  1. 2. 2011  

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife