Rossi testoval v Jerezu

vydáno 8. 4. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati Corse

Jak jsme vás již včera informovali, na okruhu Jerez de la Frontera dnes pokračoval privátní test italské Ducati, která zde zkoušela již litrový motocykl Desmosedici GP12 určený pro sezonu 2012. Do sedla motocyklu usedl samotný Valentino Rossi, který po odjetých 50 kolech nešetřil slova chvály.

V testech pokračovali i testovací jezdci Ducati Franco Battaini a Vittoriano Guareschi, druhý jezdec továrního týmu Nicky Hayden se do práce zapojí až zítra.

Valentino Rossi
po dnešním dni řekl: „Jsem šťastný. Motocykl Ducati GP12 jsem si okamžitě oblíbil. Podle mého názoru je mnohem zábavnější na řízení než současné osmistovky. Dnes to bylo vůbec poprvé, co jsem na tomto stroji jezdil na okruhu, takže jsem měl před sebou mnoho práce, ale motor je příjemný. Jízdu jsem si užíval, protože na této motorce můžete projíždět zatáčky smykem, což mne vždy bavilo. Na této motorce budeme závodit v příštím roce, takže pro nás je tento test hodně důležitý.“

Závodní ředitel Ducati Corse pan Filippo Preziosi po dnešku řekl: „Rozhodli jsme se k tomuto testu přizvat naše tovární jezdce, i přesto, že to byl vůbec první test tohoto motocyklu a pro nás je velmi důležitá odezva obou jezdců, abychom mohli ve vývoji pokračovat správným směrem. Když máte k dispozici na celý den testování Valentina, je to pro všechny inženýry obrovská výhoda. Nasbírali jsme mnoho užitečných informací, které použijeme při další konstrukci nového motocyklu pro příští rok. Pozitivní věcí je fakt, že u GP12 používáme mnoho technických řešení z našeho současného motocyklu - především motor, který i nadále používá zapalování typu Big Bang. Dobře víme, že naše konkurence také pracuje na vývoji strojů pro sezonu 2012, takže musíme pokračovat v tvrdé práci, abychom byli konkurenceschopní.“



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife