Sachsenring - závod 125 cm3

vydáno 17. 7. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Na německém Sachsenringu dnes kolem poledne odstartoval první závod, který jeli jezdci na dvoudobých stopětadvacítkách.

Vítězství v Německu oslavil Španěl Maverick Vinales z týmu Bluesens by Paris Hilton, jenž v těsném souboji porazil druhého v pořadí - svého krajana Nicolase Terola z týmu Aspar. Třetí pozici v cíli vybojoval Francouz Johann Zarco, na čtvrté pozici závod dokončil domácí Jonas Folger a první pětku uzavřel Španěl Luis Salom.

Jakub Kornfeil předvedl slušnou stíhací jízdu, když z výchozí třicáté pozice na startu vytěžil šestnácté místo v cíli.

Výsledky:
1. Maverick Vinales – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – 1’28.217
2. Nico Terol – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 0.041
3. Johann Zarco – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.358
4. Jonas Folger – Red Bull Ajo Motorsport – Aprilia RSA 125 – + 0.415
5. Luis Salom – RW Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 0.432
6. Sergio Gadea – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 0.476
7. Hector Faubel – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 0.487
8. Efren Vázquez – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.523
9. Alberto Moncayo – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 0.571
10. Marcel Schrotter – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 0.694
11. Niklas Ajo – TT Motion Events Racing – Aprilia RSW 125 – + 0.731
12. Sandro Cortese – Intact Racing Team Germany – Aprilia RSA 125 – + 0.859
13. Adrian Martin – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 0.949
14. Danny Kent – Red Bull Ajo Motorsport – Aprilia RSW 125 – + 0.956
15. Simone Grotzkyj Giorgi – Phonica Racing – Aprilia RSA 125 – + 0.973
16. Jakub Kornfeil – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSA 125 – + 1.148
17. Toni Finsterbusch – Freudenberg Racing Team – KTM RC 125 – + 1.322
18. Danny Webb – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 1.383
19. Miguel Oliveira – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 1.387
20. Taylor Mackenzie – Phonica Racing – Aprilia RSW 125 – + 1.453



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife