Estoril - závod MotoGP

vydáno 1. 5. 2011, text Jiříí Nykodým, foto Honda Repsol

V závodě královské kubatury MotoGP jsme mohli sledovat souboj o první místo mezi španělskou dvojicí Jorge Lorenzem na tovární Yamaze a Danim Pedrosou na tovární Hondě. Z vítězství se nakonec mohl radovat Pedrosa, který se do vedení dostal až v závěru závodu. Druhé místo tedy obsadil Jorge Lorenzo a na třetím místě s bezpečným odstupem od prvních dvou dorazil Australan Casey Stoner na druhé tovární Repsol Hondě. Téměř po celou délku závodu se bojovalo o čtvrté místo mezi italskou dvojkou Andreou Doviziosem na třetí tovární Hondě a Valentinem Rossim na tovární Ducati. Dovizioso nakonec Rossiho překonal a v cíli měl na Rossiho k dobru 0,025 sekundy.

Bohužel závod nedokončil Karel Abraham, který havaroval hned v druhém kole závodu.

Výsledky:
1. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 28 giri in 45’51.483
2. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 3.051
3. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 7.658
4. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 16.530
5. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 16.555
6. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 32.575
7. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 38.749
8. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 40.912
9. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 54.887
10. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 59.697
11. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1’00.374
12. Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1’01.793
13. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1’24.370



Diskuze k článku


Přečtěte si také

Abaja cíl v Estorilu neviděl  1. 5. 2011  

Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife