Losail - závod Moto2

vydáno 20. 3. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Do úvodního závodu kubatury Moto2 odstartoval nejlépe poleman Stefan Bradl, který se v první zatáčce ujal vedení. Na druhé místo se zařadil Thomas Lüthi, na třetí pozici jel Jules Cluzel, čtvrtý Yuki Takahashi a pátý Julian Simón.

Už v úvodním kolehavaroval domácí Al Naimi, o několik okamžiků později upadl i Scott Redding. V nájezdu do druhého kola vedl stále Bradl, za ním se v těsném závěsu držel Lüthi, třetí jel Takahashi, čtvrtý Cluzel a pátý Corsi. Ve třetím kole závodu těžce havaroval z šestého místa Marc Márquez, naštěstí se nezranil a odešel po svých. Ve čtvrtém kole závodu vedl Bradl s náskokem 1,5 sekundy na druhého Takahashiho, třetí místo držel Lüthi, čtvrtá pozice patřila Cluzelovi a na páté pozici jel Iannone. O dvě kola později předvedl výborný předjížděcí manévr Andrea Iannone, když se posunul na třetí pozici a začal atakovat druhého Takahashiho. Vedoucí Bradl stále navyšoval svůj náskok na vedení, v osmém kole na něj ztrácel druhý Lüthi již tři sekundy. S Lüthim sváděl tvrdý souboj třetí Iannone a čtvrtý Takahashi, pátý Cluzel již ztrácel jednu sekundu. V polovině závodu se na čele stále suverénně držel Bradl, na druhé místo se posunul Iannone, který na vedoucího Bradla ztrácel již pět sekund. Na Iannoneho mezitím stále útočil Takahashi a Lüthi, na páté místo postoupil Alex De Angelis. Pět okruhů před cílem vedl Bradl s náskokem sedmi sekund na druhého Iannoneho, třetí místo patřilo Takahashimu, čtvrtý jel Lüthi a pátý De Angelis.

Ze suverénního vítězství v Kataru se tak mohl radovat Stefan Bradl, druhé místo udržel Andrea Iannone. Třetí místo v tvrdé bitvě vybojoval Thomas Lüthi, čtvrtou pozici obsadil Alex De Angelis a na páté pozici protnul cílovou čáru Yuki Takahashi.

Výsledky:
1. Stefan Bradl – Viessmann Kiefer Racing – KALEX Moto2 – 20 giri in 40’38.459
2. Andrea Iannone – Speed Master Team – Suter MMXI – + 4.330
3. Thomas Lüthi – Interwetten Paddock Moto2 – Suter MMXI – + 5.137
4. Alex De Angelis – JiR Moto2 – MotoBi – + 5.925
5. Yuki Takahashi – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 6.621
6. Simone Corsi – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 14.217
7. Jules Cluzel – Forward Racing – Suter MMXI – + 14.257
8. Michele Pirro – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 14.501
9. Bradley Smith – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 18.910
10. Julian Simón – Mapfre Aspar Team Moto2 – Suter MMXI – + 19.174
11. Aleix Espargaró – Pons HP 40 – KALEX Moto2 – + 19.442
12. Yonny Hernandez – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 20.830
13. Dominique Aegerter – Technomag CIP – Suter MMXI – + 20.837
14. Tito Rabat – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 20.855
15. Max Neukirchner – MZ Racing Team – FTR Moto M210 – + 26.803
16. Axel Pons – Pons HP 40 – KALEX Moto2 – + 27.295
17. Ricky Cardus – QMMF Racing Team – Moriwaki MD600 – + 28.080
18. Kenan Sofuoglu – Technomag CIP – Suter MMXI – + 28.212
19. Mike Di Meglio – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 34.939
20. Mika Kallio – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 34.962


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife