GP Japonska - závod 125 cm3

vydáno 3. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

V závodě malorážek zvítězil Marc Márquez, Kubu Kornfeila zastavila technika.

Ranní závod malorážek na japonském okruhu Motegi ovládl španělský závodník Marc Márquez, jenž vybojoval další vítězství v letošní sezoně. Na druhé pozici závod dokončil se ztrátou dvou sekund na Márqueze jeho krajan Nicolas Terol a na pódium se prosadil ještě třetí Bradley Smith, který do cíle dorazil s již znatelnou ztrátou osmi sekund. Na čtvrté příčce byl klasifikován další španělský závodník - Pol Espargaró a do první pětky se prosadil ještě Španěl Alberto Moncayo.

Jakub Kornfeil bohužel závod pro technickou závadu nedokončil.

Výsledky:
1. Marc Márquez – Red Bull Ajo Motorsport – Derbi RSA 125 – 39'46.937
2. Nicolas Terol – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 2.612
3. Bradley Smith – Bancaja Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 8.396
4. Pol Espargaró – Tuenti Racing – Derbi RSA 125 – + 18.873
5. Alberto Moncayo – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 31.973
6. Tito Rabat – Blusens STX – Aprilia RSA 125 – + 32.139
7. Danny Webb – Andalucia Cajasol – Aprilia RSA 125 – + 46.716
8. Luis Salom – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 49.444
9. Adrian Martin – Aeroport de Castello Ajo – Aprilia RSA 125 – + 49.867
10. Johann Zarco – WTR San Marino Team – Aprilia RSW 125 – + 55.912
11. Randy Krummenacher – Stipa Molenaar Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 56.684
12. Sandro Cortese – Avant Mitsubishi Ajo – Derbi RSA 125 – + 56.738
13. Simone Grotzkyj Giorgi – Fontana Racing – Aprilia RSA 125 – + 1'05.988
14. Marcel Schrötter – Interwetten Honda 125 – Honda RS125R – + 1'10.339
15. Jasper Iwema – CBC Corse – Aprilia RSW 125 – + 1'10.518
16. Hikari Ookubo – 18 Garage Racing Team – Honda RS125R – + 1'21.138
17. Takehiro Yamamoto – Team Nobby – Honda RS125R – + 1'21.153
18. Louis Rossi – CBC Corse – Aprilia RSW 125 – + 1'21.403
19. Zulfahmi Khairuddin – AirAsia Sepang Int. Circuit – Aprilia RSW 125 – + 1'25.015
20. Syunya Mori – Racing Sayama – Honda RS125R – + 1'25.186


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife