Abraham se v pátek potýkal s problémy

vydáno 27. 8. 2011, text TZ, foto karelabraham.com

S technickými problémy se na okruhu v Indianapolis musel vypořádat český motocyklový závodník Karel Abraham, který v součtu časů z prvního a druhého měřeného tréninku obsadil až sedmnácté místo a na nejrychlejšího jezdce Caseyho Stonera ztratil 2,804 sekundy.

Tato ztráta byla způsobena technickými problémy s motorem motocyklu Ducati Desmosedici GP11, na kterém mechanici týmu Cardion AB Motoracing museli vyměnit olejový chladič. Ten způsobil, že český motocyklový závodník odjel v prvním měřeném tréninku pouze devět kol.

„Ráno jsme zkoušeli motor, se kterým jsem jel v Brně. Už v prvním kole se ale zastavil, čímž jsme ztratili hodně času. Až na konci tréninku jsme zjistili, kde je chyba,“ konstatoval Karel Abraham. Přestože odpoledne zlepšil svůj čas o 3,115 sekundy, v součtu časů z prvního i druhého měřeného tréninku obsadil až sedmnácté místo, které si zajistil časem 1:43,528.

„Musíme udělat hodně změn. Zítra chceme upravit nastavení, tak uvidíme, jestli se nám podaří zrychlit,“ nastínil jednadvacetiletý jezdec, který dnes poprvé vyzkoušel část trati, na které byl položen nový asfalt. „Hodně klouže, ale to je tím, že je nový. Takže se snad přilnavost zlepší, až se víc ojezdí,“ dodal.



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife