Losail - 1. trénink MotoGP

vydáno 17. 3. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda

Dnešní program Grand Prix Kataru na okruhu Losail uzavřel volný trénink královské kubatury MotoGP.

Stejně jako v zimních testech, i tentokrát udávali tempo jezdci továrního týmu Repsol Honda. Nejrychlejší čas 1:55,752 s zajel Australan Casey Stoner, který pokračoval v suverénních výkonech. Druhé místo obsadil jeho týmový kolega Španěl Dani Pedrosa, jenž na Stonera ztratil šest desetin sekundy. Překvapením bylo třetí místo Španěla Hectora Barbery v sedle satelitního motocyklu Ducati týmu Aspar. Na čtvrté pozici byl klasifikován Ital Marco Simoncelli na soukromé Hondě týmu Gresini a pátý nejrychlejší čas zajel Ital Valentino Rossi na továrním motocyklu Ducati.

Karel Abraham na Ducati českého týmu AB Cardion Motoracing zajel patnáctý čas se ztrátou dvou sekund na Stonera.

Výsledky:
1. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – 1’55.752
2. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.610
3. Hector Barberá – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 0.669
4. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 0.689
5. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 0.727
6. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.741
7. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.834
8. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.840
9. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.038
10. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.127
11. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.158
12. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.235
13. Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.614
14. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.677
15. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.069
16. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 2.776
17. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 3.335



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife