Phillip Island - 1. kvalifikace SSP

vydáno 25. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda

Na australském Phillip Islandu dnes odstartoval první závodní víkend WSBK sezony 2011 a po volných trénincích přišla na řadu první kvalifikace supersportů.

Nejrychlejším mužem první kvalifikace se stal Francouz Fabien Foret na Hondě CBR600RR týmu Ten Kate, když zajel nejlepší čas o hodnotě 1:34,091 s. Na druhé pozici se kvalifikoval Španěl David Salom na Kawasaki, který na Foreta ztrácí necelou jednu desetinu sekundy. Následuje na třetí pozici Brit Sam Lowes na Hondě, čtvrtý nejrychlejší čas zajel Brit Chaz Davies na Yamaze a první pětku uzavírá Ital Roberto Tamburini také na stroji Yamaha.

Ondra Ježek na Hondě českého týmu SMS Racing zajel osmnáctý nejrychlejší čas.

Výsledky:
1. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) 1'34.091
2. David Salom (Kawasaki Motocard.com) 1'34.166
3. Sam Lowes (Parkalgar Honda) 1'34.875
4. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) 1'35.065
5. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) 1'35.203
6. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) 1'35.236
7. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) 1'35.297
8. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) 1'35.335
9. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) 1'35.480
10. Robbin Harms (Harms Benjan Racing Team) 1'35.563
11. Gino Rea (Step Racing Team) 1'35.576
12. Miguel Praia (Parkalgar Honda) 1'35.953
13. Pawel Szkopek (Bogdanka PTR Honda) 1'35.968
14. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) 1'36.026
15. Vladimir Ivanov (Step Racing Team) 1'36.048
16. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) 1'36.168
17. Danilo Dell'Omo (Suriano Racing Team) 1'36.273
18. Ondřej Ježek (SMS Racing) 1'36.682
19. Vittorio Iannuzzo (Lorenzini by Leoni) 1'36.826
20. Bastien Chesaux (MACH Racing) 1'36.863
21. Imre Toth (Team Hungary Toth) 1'37.666
22. Alexander Lundh (Cresto Guide Racing Team) 1'37.809
23. Mitchell Pirotta (KUJA Racing Team) 1'38.770
24. Marko Jerman (MD Team Jerman) 1'39.030
25. Luca Marconi (Bike Service R.T.) 1'39.343
26. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) 1'39.479



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife