Sachsenring - páteční tréninky Moto2 a 125 cm3

vydáno 15. 7. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Moto2
Druhý volný trénink na Grand Prix Německa na okruhu Sachsenring v kubatuře Moto2 ovládl švýcarský závodník Thomas Lüthi na stroji Suter týmu Interwetten, jenž dosáhl na nejrychlejší čas 1:25,458 s. Druhé místo obsadil Španěl Aleix Espargaró na Kalexu se ztrátou pouhých dvou tisícin sekundy! Následoval na třetí pozici Japonec Yuki Takahashi v sedle motocyklu Moriwaki, na čtvrté příčce byl klasifikován Brit Scott Redding na Suteru a první pětku uzavřel domácí Stefan Bradl na Kalexu.

Výsledky:
1. Thomas Lüthi – Interwetten Paddock Moto2 – Suter MMXI – 1’25.458
2. Aleix Espargaró – Pons HP 40 – Pons KALEX – + 0.002
3. Yuki Takahashi – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 0.010
4. Scott Redding – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 0.071
5. Stefan Bradl – Viessmann Kiefer Racing – KALEX Moto2 – + 0.119
6. Marc Márquez – Team CatalunyaCaixa Repsol – Suter MMXI – + 0.170
7. Bradley Smith – Tech 3 Racing – Tech 3 Mistral 610 – + 0.174
8. Julian Simon – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 0.189
9. Alex De Angelis – JiR Moto2 – MotoBI – + 0.209
10. Mika Kallio – Marc VDS Racing Team – Suter MMXI – + 0.302
11. Claudio Corti – Italtrans Racing Team – Suter MMXI – + 0.335
12. Michele Pirro – Gresini Racing Moto2 – Moriwaki MD600 – + 0.375
13. Simone Corsi – Ioda Racing Project – FTR Moto M211 – + 0.504
14. Jordi Torres – Mapfre Aspar Team – Suter MMXI – + 0.572
15. Yonny Hernandez – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 0.622
16. Andrea Iannone – Speed Master Team – Suter MMXI – + 0.641
17. Jules Cluzel – NGM Forward Racing – Suter MMXI – + 0.652
18. Pol Espargaro – HP Tuenti Speed Up – Speed Up S-11 – + 0.680
19. Max Neukirchner – MZ Racing Team – FTR Moto M210 – + 0.718
20. Tito Rabat – Blusens STX – FTR Moto M211 – + 0.778

125 cm3
Nejrychlejší čas 1:28,483 s v druhém tréninku stopětadvacítek zajel Španěl Nicolas Terol, druhé místo obsadil se ztrátou sedmi tisícin sekundy jeho týmový kolega a krajan Hector Faubel. Třetí místo patřilo Španělu Mavericku Vinalesovi, čtvrtý čas zajel opět španělský jezdec Sergio Gadea a první pětku doplnil Němec Sandro Cortese.

Jakub Kornfeil zajel v tomto tréninku devatenáctý čas.

Výsledky:
1. Nicolas Terol – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – 1’28.483
2. Hector Faubel – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 0.007
3. Maverick Vinales – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 0.172
4. Sergio Gadea – Blusens by Paris Hilton Racing – Aprilia RSA 125 – + 0.488
5. Sandro Cortese – Intact Racing Team Germany – Aprilia RSA 125 – + 0.591
6. Marcel Schrotter – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 0.653
7. Luis Salom – RW Racing GP – Aprilia RSA 125 – + 0.695
8. Jonas Folger – Red Bull Ajo Motorsport – Aprilia RSA 125 – + 0.704
9. Danny Webb – Mahindra Racing – Mahindra GP 125 – + 0.766
10. Efren Vázquez – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.860
11. Johann Zarco – Avant AirAsia Ajo – Derbi RSA 125 – + 0.870
12. Simone Grotzkyj Giorgi – Phonica Racing – Aprilia RSA 125 – + 1.024
13. Danny Kent – Red Bull Ajo Motorsport – Aprilia RSW 125 – + 1.113
14. Adrian Martin – Bankia Aspar Team – Aprilia RSA 125 – + 1.187
15. Toni Finsterbusch – Freudenberg Racing Team – KTM RC 125 – + 1.227
16. Niklas Ajo – TT Motion Events Racing – Aprilia RSW 125 – + 1.334
17. Alberto Moncayo – Andalucia Banca Civica – Aprilia RSA 125 – + 1.495
18. Sturla Fagerhaug – WTR Ten10 Racing – Aprilia RSW 125 – + 1.555
19. Jakub Kornfeil – Ongetta Centro Seta – Aprilia RSA 125 – + 1.619
20. Jack Miller – RZT Racing – Aprilia RSW 125 – + 1.683



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife