Sachsenring - páteční trénink MotoGP

vydáno 15. 7. 2011, text Jiří Nykodým, foto Honda

Páteční druhý volný trénink královské kubatury MotoGP na německém okruhu Sachsenring se jel pod taktovkou Hondy.

Nejrychlejší čas zaznamenal Ital Marco Simoncelli na Hondě týmu San Carlo Gresini, jehož nejlepší kolo se zastavilo na hodnotě 1:22,225 s. Druhé místo obsadil Španěl Jorge Lorenzo na tovární Yamaze, který na Simoncelliho ztratil devět setin sekundy. Třetí místo obsadil Španěl Dani Pedrosa na tovární Repsol Hondě a hned za ním skončil jeho týmový kolega Australan Casey Stoner. První pětku potom uzavřela třetí tovární Honda s Italem Andreou Doviziosem v sedle.

Karel Abraham zajel na své Ducati týmu AB Cardion Motoracing desátý čas a na prvního ztrácí 1,1 sekundy.

Výsledky:
1. Marco Simoncelli – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – 1’22.225
2. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.095
3. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.207
4. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.317
5. Andrea Dovizioso – Repsol Honda Team – Honda RC212V – + 0.429
6. Nicky Hayden – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 0.657
7. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 – + 0.669
8. Randy De Puniet – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 0.812
9. Alvaro Bautista – Rizla Suzuki MotoGP – Suzuki GSV-R – + 1.036
10. Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.127
11. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.206
12. Valentino Rossi – Ducati Marlboro Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 1.308
13. Hector Barbera – Mapfre Aspar Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 1.400
14. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.535
15. Hiroshi Aoyama – San Carlo Honda Gresini – Honda RC212V – + 1.681
16. Toni Elias – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 2.079
17. Sylvain Guintoli – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 3.739



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife