GP Malajsie - páteční trénink Moto2

vydáno 8. 10. 2010, text Jiří Nykodým, foto RZ

V pátečním tréninku kubatury Moto2 jezdil nejrychleji Alex De Angelis, Abaja zajel 23. čas.

První volný trénink kubatury Moto2 v malajském Sepangu ovládl Sanmariňan Alex De Angelis na motocyklu Motobi, když zajel nejrychlejší čas 2:09,586 s. Druhým nejrychlejším mužem se stal Brit Scot Redding na motocyklu Suter, který za De Angelisem zaostal o necelé dvě desetiny sekundy. Na třetí pozici byl klasifikován Španěl Toni Elías na Moriwaki, čtvrté místo obsadil jeho krajan Julian Simón na Suteru a první pětku uzavírá Ital Andrea Iannone na motocyklu Speed Up.

Karel Abraham zajel třiadvacátý čas se ztrátou 2,2 s na nejrychlejšího.

Výsledky:
1. Alex DE ANGELIS (RSM-JIR Moto2,Motobi) 2'09.586
2. Scott REDDING (GBR-Marc VDS Racing Team,Suter) +0.188
3. Toni ELÍAS (SPA-Gresini Racing Moto2,Moriwaki) +0.249
4. Julian SIMÓN (SPA-Mapfre Aspar Team,Suter) +0.390
5. Andrea IANNONE (ITA-Fimmco Speed Up,Speed Up) +0.397
6. Thomas LÜTHI (SWI-Interwetten Moriwaki Moto2,Moriwaki) +0.447
7. Roberto ROLFO (ITA-Italtrans S.T.R.,Suter) +0.604
8. Simone CORSI (ITA-JIR Moto2,Motobi) +0.667
9. Dominique AEGERTER (SWI-Technomag-CIP,Suter) +0.906
10. Hector FAUBEL (SPA-Marc VDS Racing Team,Suter) +0.919
11. Alex DEBÓN (SPA-Aeroport de Castello - Ajo,FTR) +0.946
12. Claudio CORTI (ITA-Forward Racing,Suter) +0.949
13. Jules CLUZEL (FRA-Forward Racing,Suter) +1.032
14. Gábor TALMÁCSI (HUN-Fimmco Speed Up,Speed Up) +1.444
15. Stefan BRADL (GER-Viessmann Kiefer Racing,Suter) +1.465
16. Yonny HERNANDEZ (COL-Blusens-STX,BQR-Moto2) +1.600
17. Fonsi NIETO (SPA-Holiday Gym G22,Moriwaki) +1.616
18. Ratthapark WILAIROT (THA-Thai Honda PTT Singha SAG,Bimota) +1.741
19. Alex BALDOLINI (ITA-Caretta Technology Race Dept,I.C.P.) +1.786
20. Sergio GADEA (SPA-Tenerife 40 Pons,Pons Kalex) +1.879
--------------------------------------------------------------------------
23. Karel ABRAHAM (CZE-Cardion AB Motoracing,FTR) +2.226


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife