Aragón - páteční kvalifikace SST600 a SST1000

vydáno 17. 6. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

SST1000
První kvalifikaci litrových stocků na španělském závodním okruhu Motorland Aragón ovládl italský závodník Danilo Petrucci, který zajel nejrychlejší čas 2:02,268 s. Na druhé pozici dokončil páteční kvalifikaci další italský závodník Davide Giugliano, který ztratil na prvního půl sekundy. Na třetím místě byl klasifikován Francouz Sylvain Barrier na BMW, čtvrtý čas zajel Jihoafričan Sheridan Morais a první pětku uzavřel Ital Lorenzo Baroni.

Výsledky:
1. Danilo Petrucci (Barni Racing Team) Ducati 1098R 2'02.268
2. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 2'02.748
3. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia Superstock) BMW S1000 RR 2'03.110
4. Sheridan Morais (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-10R 2'03.133
5. Lorenzo Baroni (Althea Racing) Ducati 1098R 2'03.153
6. Niccolo Canepa (Lazio MotorSport) Ducati 1098R 2'03.372
7. Markus Reiterberger (Garnier Alpha Racing Team) BMW S1000 RR 2'03.380
8. Lorenzo Zanetti (BMW Motorrad Italia Superstock) BMW S1000 RR 2'03.401
9. Eddi La Marra (Team Lorini) Honda CBR1000RR 2'04.358
10. Andrea Antonelli (Team Lorini) Honda CBR1000RR 2'04.464
11. Fabio Massei (Team Piellemoto) BMW S1000 RR 2'04.726
12. Marco Bussolotti (Pedercini Team) Kawasaki ZX-10R 2'05.019
13. Jeremy Guarnoni (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R1 2'05.270
14. Randy Pagaud (Garnier Racing Team) BMW S1000 RR 2'05.280
15. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 2'05.506
16. Lorenzo Savadori (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-10R 2'05.829
17. Tomas Svitok (SK Energy Team) Ducati 1098R 2'05.834
18. Roy Ten Napel (Domburg Racing) Honda CBR1000RR 2'05.962
19. Daniele Beretta (Lorini Team) Honda CBR1000RR 2'06.068
20. Leandro Denis Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 2'06.132
21. Beau Beaton (Garnier Racing Team) BMW S1000 RR 2'06.151
22. Pere Tutusaus (Goeleven) Kawasaki ZX-10R 2'07.064
23. Marcin Walkowiak (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR1000RR 2'07.096
24. Nico Vivarelli (Goeleven) Kawasaki ZX-10R 2'07.334
25. Matthieu Lussiana (Team ASPI) BMW S1000 RR 2'07.474
26. Alen Gyorfi (Adrenalin H-Moto Team) Honda CBR1000RR 2'08.328
27. Thomas Caiani (BWG Racing Kawasaki) Kawasaki ZX-10R 2'08.756
28. Sergio Batista (Jar Racing Team) Kawasaki ZX-10R 2'10.064
29. Bogdan Vrajitoru (C.S.M. Bucharest) Yamaha YZF R1 2'10.721

SST600
Kvalifikaci „malých“ stocků dnes na Aragónu kraloval Francouz Stephane Egea, jenž zajel nejrychlejší čas 2:07,649 s. Na druhé pozici je klasifikován Ital Riccardo Russo, na třetí Australan Jed Metcher. Následoval na čtvrté příčce Francouz Romain Lanusse a pátý Belgičan Gauthier Duwelz.

Výsledky:
1. Stephane Egea (Team ASPI) Yamaha YZF R6 2'07.649
2. Riccardo Russo (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 2'08.119
3. Jed Metcher (MTM-RT Motorsports Team) Yamaha YZF R6 2'08.552
4. Romain Lanusse (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R6 2'08.579
5. Gauthier Duwelz (Team MTM-RT Motorsports) Yamaha YZF R6 2'08.989
6. Nelson Major (Team Falcone Competition) Yamaha YZF R6 2'09.067
7. Michael Vd Mark (Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 2'09.303
8. Joshua Day (Racedays Kawasaki) Kawasaki ZX-6R 2'09.334
9. Luca Salvadori (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 2'09.379
10. Dino Lombardi (Martini Corse) Yamaha YZF R6 2'09.393
11. Nacho Calero Perez (Orelac Racing) Yamaha YZF R6 2'09.412
12. Adrian Nestorovic (MTM-RT Motorsports Team) Yamaha YZF R6 2'09.736
13. Tony Covena (Nito Racing) Yamaha YZF R6 2'10.034
14. Francesco Cocco (Martini Corse) Yamaha YZF R6 2'10.092
15. Alex Schacht (Schacht Racing SBK One) Honda CBR600RR 2'10.599
16. Christian Gamarino (Goeleven) Kawasaki ZX-6R 2'10.964
17. Austin DeHaven (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 2'11.470
18. Joshua Elliott (WMT Yamaha) Yamaha YZF R6 2'11.593
19. Tomas Krajci (TK Racing Slovakia) Yamaha YZF R6 2'11.995
20. Clement Chevrier (Coutelle Junior Team) Triumph Daytona 675 2'12.056
21. Christophe Ponsson (MRS Yamaha Racing France) Yamaha YZF R6 2'12.581
22. Mircea Vrajitoru (C.S.M. Bucharest) Yamaha YZF R6 2'12.730
23. Tristan Lentink (Domburg Racing) Honda CBR600RR 2'12.849



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife