Scassa nahradí Abrahama

vydáno 22. 9. 2013, text TZ Cardion AB Motoracing, foto WorldSBK

Po zranění Karla Abrahama a jeho oznámení o nutnosti operace ramene vyvstala před týmem Cardion AB Motoracing otázka, kdo ho v dalším pokračování letošního seriálu MotoGP nahradí. Nyní tým oznámil, že se v Aragonu v sedle motocyklu ART objeví jezdec MS třídy Supersport Luca Scassa.

V nadcházejícím závodu MotoGP v Aragonu pojede v barvách českého týmu Cardion AB Motoracing italský pilot Luca Scassa, který dosud startoval v mistrovství světa supersportů za český tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres.

 

Karel Abraham, manažer Cardion AB Motoracing

„Luca má odjeto více než padesát závodů v mistrovství světa superbike a má dostatek zkušeností, aby si mohl sednout na MotoGP a naskočit do rozjetého šampionátu. Pro nás bylo důležité najít pilota, který dokáže ovládat tak specifický stroj, jako je motocykl v MotoGP, a zároveň zná okruhy, na kterých se zbývající závody sezony jedou. První závod nás čeká už o následujícím víkendu v Aragonu, kde Luca v letošní sezoně zajel svůj nejlepší výsledek v supersportech. Naším cílem je, aby se Luca co nejvíc sžil s motorkou a během víkendu zrychloval. Potom si řekneme, jestli společně budeme pokračovat i v dalších zbývajících závodech.“

 

Luca Scassa – profil jezdce

Čerstvě třicetiletý jezdec odstartoval kariéru v roce 1999. V roce 2003 se stal šampionem ve třídě Superstock 600 ve velmi kvalitně obsazeném italském mistrovství a následující rok přesedl na litrové superstocky.

V roce 2007 pak začal „superbikovou“ éru v americkém mistrovství AMA, v letech 2009 a 2010 závodil v mistrovství světa superbiků, první sezonu na Kawasaki, druhou na Ducati. Nejlépe se umístil dvakrát sedmý, celkově obsadil 27., resp. 17. místo.

V sezoně 2011 se Luca Scassa vrátil k šestistovkám v mistrovství světa supersportů a ve dvou prvních závodech sezony zvítězil. Po sérii problémů nakonec zakončil šampionát na celkovém pátém místě se třemi prvenstvími a čtyřmi pódiovými umístěními.

Po roce v britském superbikovém šampionátu BSB se Luca vrátil do „supersportů“ a podepsal smlouvu s českým týmem Kawasaki Intermoto Ponyexpres. Dva závody před koncem je se 74 body průběžně šestý.

 



Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Tesi H2 - nová přeplňovaná bestie od Bimoty
  • Šeri testuje - Honda CB1000R Neo Sports Cafe
  • Velká čtyřka - jeden za všechny, všichni na baterky
  • Nová trojice modelů CB500F, CBR500R a CB500X!
  • Filip Salač nahradí zraněného Hřavu

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Příspěvky motorkářů

Časopis Motorbike
před 19 hodinami
Milan Engel o řecké rally - "S výkonem jsem spokojený, samozřejmě by to mohlo být lepší, ale druhé místo je druhé místo..."
Magazín Motoroute
včera v 10:43
MotoRoute 5/2020 vychází 5.10.2020 👍
Bikes.cz
před 3 dny ve 23:29
Čínský výrobce CFMoto představil o uplynulém víkendu velký cestovní motocykl schopný konkurovat "japoncům".
Bikes.cz
před 5 dny ve 22:00
Čtyřválec v Zedovi je jako turbína... Dominik Valášek protáhnul Z900 Červenohorským sedlem.
Všechny příspěvky ...