Scassa nahradí Abrahama

vydáno 22. 9. 2013, text TZ Cardion AB Motoracing, foto WorldSBK

Po zranění Karla Abrahama a jeho oznámení o nutnosti operace ramene vyvstala před týmem Cardion AB Motoracing otázka, kdo ho v dalším pokračování letošního seriálu MotoGP nahradí. Nyní tým oznámil, že se v Aragonu v sedle motocyklu ART objeví jezdec MS třídy Supersport Luca Scassa.

V nadcházejícím závodu MotoGP v Aragonu pojede v barvách českého týmu Cardion AB Motoracing italský pilot Luca Scassa, který dosud startoval v mistrovství světa supersportů za český tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres.

 

Karel Abraham, manažer Cardion AB Motoracing

„Luca má odjeto více než padesát závodů v mistrovství světa superbike a má dostatek zkušeností, aby si mohl sednout na MotoGP a naskočit do rozjetého šampionátu. Pro nás bylo důležité najít pilota, který dokáže ovládat tak specifický stroj, jako je motocykl v MotoGP, a zároveň zná okruhy, na kterých se zbývající závody sezony jedou. První závod nás čeká už o následujícím víkendu v Aragonu, kde Luca v letošní sezoně zajel svůj nejlepší výsledek v supersportech. Naším cílem je, aby se Luca co nejvíc sžil s motorkou a během víkendu zrychloval. Potom si řekneme, jestli společně budeme pokračovat i v dalších zbývajících závodech.“

 

Luca Scassa – profil jezdce

Čerstvě třicetiletý jezdec odstartoval kariéru v roce 1999. V roce 2003 se stal šampionem ve třídě Superstock 600 ve velmi kvalitně obsazeném italském mistrovství a následující rok přesedl na litrové superstocky.

V roce 2007 pak začal „superbikovou“ éru v americkém mistrovství AMA, v letech 2009 a 2010 závodil v mistrovství světa superbiků, první sezonu na Kawasaki, druhou na Ducati. Nejlépe se umístil dvakrát sedmý, celkově obsadil 27., resp. 17. místo.

V sezoně 2011 se Luca Scassa vrátil k šestistovkám v mistrovství světa supersportů a ve dvou prvních závodech sezony zvítězil. Po sérii problémů nakonec zakončil šampionát na celkovém pátém místě se třemi prvenstvími a čtyřmi pódiovými umístěními.

Po roce v britském superbikovém šampionátu BSB se Luca vrátil do „supersportů“ a podepsal smlouvu s českým týmem Kawasaki Intermoto Ponyexpres. Dva závody před koncem je se 74 body průběžně šestý.

 



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife