Phillip Island - 1. kvalifikace SBK

vydáno 25. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto Ducati

Po supersportech vyjeli na trať superbikeři ke své první kvalifikaci letošní sezony.

Velmi dobrou připravenost potvrdil Španěl Carlos Checa na Ducati týmu Althea a zajistil si první místo díky nejrychlejšímu času 1:31,577 s. Na druhé pozici se kvalifikoval Francouz Sylvain Guintoli z českého týmu Effenbert-Liberty Racing rovněž na Ducati a na prvního Checu ztrácí tři desetiny sekundy. Následuje na třetí pozici Ir Eugene Laverty na tovární Yamaze, čtvrtý nejrychlejší čas zajel úřadující mistr světa Ital Max Biaggi na tovární Aprilii a první pětici uzavírá český závodník v českém týmu, tedy Jakub Smrž na Ducati týmu Effenbert-Liberty Racing.

Výsledky:
1. Carlos Checa (Althea Racing) 1'31.577
2. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) 1'31.850
3. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) 1'31.969
4. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) 1'32.009
5. Jakub Smrž (Team Effenbert-Liberty Racing) 1'32.066
6. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) 1'32.082
7. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) 1'32.108
8. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) 1'32.163
9. Jonathan Rea (Castrol Honda) 1'32.424
10. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) 1'32.690
11. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) 1'32.699
12. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) 1'32.700
13. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) 1'32.705
14. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) 1'33.058
15. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) 1'33.074
16. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) 1'33.084
17. Bryan Staring (Team Pedercini) 1'33.130
18. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) 1'33.176
19. Ruben Xaus (Castrol Honda) 1'33.411
20. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) 1'33.598
21. Mark Aitchison (Team Pedercini) 1'33.788
22. Roberto Rolfo (Team Pedercini) 1'33.864


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife