Monza - 2. závod SBK

vydáno 8. 5. 2011, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Druhý závod superbiků v italské Monze byl plný pádů, bohužel do cíle nedojel ani český závodník Jakub Smrž.

Double v Monze po penalizaci Maxe Biaggiho získal irský závodník Eugene Laverty na tovární Yamaze. Druhé místo obsadil Lavertyho týmový kolega Ital Marco Melandri a na třetí místo se dokázal prosadil další domácí jezdec - Michel Fabrizio na motocyklu Suzuki. Na čtvrté příčce byl klasifikován Japonec Noriyuki Haga na Aprilii a první pětku uzavřel Australan Troy Corser na továrním motocyklu BMW.

Druhý závodník českého týmu Effenbert Liberty Racing, Francouz Sylvain Guintoli, závod dokončil na sedmé pozici.

Výsledky:
1. Eugene Laverty – Yamaha World Superbike Team – Yamaha YZF R1 – 1’19.948
2. Marco Melandri – Yamaha World Superbike Team – Yamaha YZF R1 – + 0.327
3. Michel Fabrizio – Team Suzuki Alstare – Suzuki GSX-R 1000 – + 2.466
4. Noriyuki Haga – Pata Racing Team Aprilia – Aprilia RSV4 Factory – + 2.583
5. Troy Corser – BMW Motorrad Motorsport – BMW S1000RR – + 4.502
6. Ayrton Badovini – BMW Motorrad Italia – BMW S1000RR – + 10.865
7. Sylvain Guintoli – Team Effenbert Liberty Racing – Ducati 1198 – + 11.038
8. Max Biaggi – Aprilia Alitalia Racing Team – Aprilia RSV4 Factory – + 18.724
9. Joan Lascorz – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX-10R – + 20.093
10. Carlos Checa – Althea Racing – Ducati 1198 – + 20.376
11. Tom Sykes – Kawasaki Racing Team – Kawasaki ZX-10R – + 21.111
12. Ruben Xaus – Castrol Honda – Honda CBR 1000RR – + 28.608
13. Roberto Rolfo – Team Pedercini – Kawasaki ZX-10R – + 33.459
14. Mark Aitchison – Team Pedercini – Kawasaki ZX-10R – + 42.810
15. Fabrizio Lai – Echo Sport Racing Company – Honda CBR 1000RR – + 55.759



Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife