Brno - test MotoGP

vydáno 15. 8. 2011, text Jiří Nykodým, foto Repsol Honda

Den po skončení Grand Prix České republiky na brněnském Masarykově okruhu odstartoval jednodenní test jezdců a týmů královské kubatury MotoGP.

Během dnešního testu v Brně proběhlo první představení litrového motocyklu Yamaha, když jezdci Ben Spies a Jorge Lorenzo vyjeli na trať s motocyklem určeným pro příští sezonu šampionátu MotoGP.

Nejrychleji jezdil vítěz nedělního závodu Australan Casey Stoner, který také testoval motocykl s litrovým motorem a nevedl si vůbec špatně, Casey zajel nejlepší čas o hodnotě 1:56,168 s. Na druhé pozici byl klasifikován Španěl Jorge Lorenzo na Yamaze a třetí místo obsadil jeho týmový kolega Američan Ben Spies. I čtvrtý nejrychlejší čas patřil motocyklu s litrovým motorem - Hondě se Španělem Dani Pedrosou v sedle. První pětku potom uzavřel Nicky Hayden na osmistovce Ducati.

U italské Ducati se na rozdíl od konkurence rozhodli otestovat letošní motocykl osazený novým rámem za účelem zlepšení letošních výsledků. Například osmý Valentino Rossi dnes opravdu nelenil, když odjel celkem 74 kol.

Výsledky:
1. Casey Stoner – Repsol Honda Team – Honda RC213V – 1’56.168
2. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 1000cc – + 0.085
3. Ben Spies – Yamaha Factory Racing Team – Yamaha YZR M1 1000cc – + 0.138
4. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC213V – + 1.096
5. Nicky Hayden – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 1.365
6. Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 800cc – + 1.423
7. Toni Elías – LCR Honda MotoGP – Honda RC212V – + 1.735
8. Valentino Rossi – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP11.1 – + 2.098
9. Loris Capirossi – Pramac Racing Team – Ducati Desmosedici GP11 – + 2.219
10. Colin Edwards – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 800cc – + 2.324
11. Mika Kallio – Marc VDS Racing Team – Suter MVDS – + 3.976


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife