Úspěšné dva dny pro Yamahu

vydáno 1. 5. 2010, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

Velmi kladně hodnotí uplynulé testy v Misanu oba jezdci továrního týmu Yamaha Sterilgarda.

Jako velmi úspěšný test hodnotí dva dny strávené v Misanu oba jezdci továrního týmu Yamaha Sterilgarda. James Toseland a Cal Crutchlow se během obou dnů věnovali testování nových dílů na svých R1 a zároveň se připravovali na následující závodní víkend šampionátu superbiků v italské Monze. Toseland se také zaměřil na testování nové elektroniky, Crutchlow se společně se svým týmem snažil najít ideální nastavení svého motocyklu.
 
James Toseland: „Během těchto dvou dní jsme udělali opravdu hodně práce a skončil jsem na druhém místě. Fabrizio zajel velmi rychlý čas kolem 1:35, ale jel na kvalifikačních gumách. My jsme byli schopní na závodních pneumatikách konzistentně jezdit časy na horní hranici 1:35, což je pro nás velmi dobré. V loňském roce byl nejrychlejší závodní čas kolem 1:37, takže je jasně vidět, jak moc každý zrychlil, jsme 1,3 sekundy pod traťovým rekordem. Misano je trať, která určitě sedí Ducati, je to pro ně jedna z nejlepších. Ale i nám se zde dařilo a dokázali jsme najít dobré základní nastavení. Hlavní je, že se nám podařilo stabilizovat závodní rychlost, což je velmi důležité.“
 
Cal Crutchlow: „Byly to docela progresivní dva dny. Vyzkoušeli jsme zde mnoho různých nastavení a našly jsme výhody i nevýhody u každého z nich. Myslím si, že jsme našli jasný směr, jakým bychom se měli nadále ubírat, teď už to potřebujeme jen doladit. Byl jsem velmi spokojen s naší rychlostí, byli jsme schopni zajíždět konzistentně velmi dobré časy. Byli jsme v první trojce a to, aniž bychom používali kvalifikační pneumatiky. Byli jsme rychlí na závodních pneumatikách, což je velmi důležité. Musíme pokračovat nadále v této práci a přijet dobře připraveni do Monzy.“


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife