Úspěch na Supermotu národů

vydáno 9. 10. 2015, text hell, foto BPROM Sport

České družstvo v Supermotu národů, mistrovství světa družstev, Pavel Kejmar, Milan Sitnianský a Petr Vorlíček vybojovali v italském Jesolu třetí místo. Mistrovský titul získala Francie před domácí Itálií.

Už v kvalifikaci si náš tým vyjel celkové třetí místo, Kejmar a Sitnianský skončili ve svých skupinách třetí, Vorlíček byl pátý. Znamenalo to výhodnou pozici na startovním roštu, kluci se v jednotlivých jízdách, kam postoupilo šestnáct týmů, řadili na třetí a devatenácté místo. Do finále nepostoupila jen dvě družstva, Lotyši a britští junioři.
Od první do poslední třetí rozjížďky naši udrželi bronzovou pozici.
Do první jízdy nastupoval Kejmar se Sitnianským. Kejmar měl na staru horší pozici a musel postupovat dopředu. Dařilo se mu a nakonec z toho bylo šesté místo v cíli, Sitnianský byl hned za ním sedmý. Jezdci Francie a Itálie si vyjeli stejný počet bodů, a tak o průběžném pořadí rozhodovalo jen lepší umístění, Francouz Adrien Chareyre v jízdě zvítězil, a tak se na prvním místě objevili Francouzi.
Ve druhé jízdě zajela domácí Itálie lepší výsledky než Francie, i když Adrien Chareyre zopakoval vítězství, a Italové se vyhoupli na první místo. Milan Sitnianský dojel znovu sedmý, Petr Vorlíček za ním osmý a na bronzové příčce jsme zvýšili svůj náskok před čtvrtým týmem.
Rozhodovala poslední jízda, do které nastupoval ze třetího místa na roštu Pavel Kejmar, z devatenáctého Petr Vorlíček. A nevypadalo to vůbec dobře, Kejmar upadl a začínal až na samém konci startovního pole. Vorlíček byl sedmnáctý a medailová vidina se nám začala rozplývat. Oba ale postupovali dopředu. Nakonec Vorlíček dojel sedmý, a to stačilo, abychom si třetí příčku udrželi. Kejmarovo jedenácté místo se pak škrtalo.
Více najdete na sportovní dvoustraně příštího čísla ČMN, 21/2015.

Supermoto národů
Jesolo (I)

1. Francie (A. Chareyre, T. Chareyre, Bidart) 13, 2. Itálie (Lazzarini, Ravaglia, Occhini) 14, 3. ČR (Kejmar, Sitnanský, Vorlíček) 35, 4. Rakousko (Bauer, Hagleitner, Hollbacher) 38, 5. (Deitenbach, Kartenberg, Prestel) 59, 6. Finsko (Kingelin, Salstola, Klem) 66


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife