Těžký start sezony pro Yamahu

vydáno 28. 2. 2010, text Jiří Nykodým, foto Yamaha

První jízdu ani jeden jezdec nedokončil, v druhé dojeli oba v první desítce.

Start do sezony 2010 MS superbiků nebyl pro jezdce továrního týmu Yamaha Sterilgarda Cala Crutchlowa a Jamese Toselanda vůbec snadný. Z prvního závodu museli oba jezdci odstoupit kvůli haváriím. Crutchlow ztratil přední kolo na brzdách, zatímco Toselanda ze závodu vyřadil v pátém kole highsider. V druhé rundě se oba jezdci nakonec dokázali po tvrdém boji prosadit do první desítky, když Crutchlow dojel devátý a Toseland desátý.
 
Cal Crutchlow: „První závod skončil pro nás velmi nešťastně. Cítil jsem, že máme dobrou rychlost a mohli bychom jet celkem jistě v první pětce, ale bohužel jsem udělal chybu. Byl jsem tam trošku rychlejší než Rea a musel jsem jet zeširoka, abych se mu vyhnul. Kvůli tomu jsem ale vyjel na špinavou část dráhy, kde mi podklouzlo přední kolo. Druhý závod byl hodně náročný, už od startu jsem cítil, jako kdybych neměl žádný grip a ještě k tomu motorka dost vibrovala. Kdybych měl lepší přilnavost, mohl jsem zajet lepší výsledek. Potřebujeme se vrátit zpět a zapracovat na motorce.“
 
James Toseland: „V druhém závodě jsem potřeboval za každou cenu dojet, protože v tom prvním jsem havaroval. Nakonec jsem dojel jen 14 sekund za vítězem závodu, což je s problémy, které nás zde trápili velmi dobrý výsledek. Z výsledku v prvním závodě jsem opravdu zklamaný. Tým po celý víkend tvrdě pracoval, ale bohužel jsme zde neměli software, který by byl schopen analyzovat naše problémy. Víme, kde ten problém je a máme dostatek informací na to, abychom ho do příštího závodu odstranili. Máme před sebou hodně práce, ale nejsme daleko od toho, kde bychom chtěli být. Máme dobrý výkon, balanc i tlumiče, jen to potřebujeme vše sladit. Teď je před námi delší pauza, takže máme před Portimaem dostatek času se připravit.“
 
Massimo Meregalli (týmový manažer): „Byl to pro nás opravdu velmi náročný víkend. Objevili jsme zde několik problémů, na kterých potřebujeme ještě zapracovat. I přestože jsme zde strávili dva dny testováním, pravé problémy nám ukázal až závodní víkend. Až v trénincích, kvalifikacích a závodech jsme dostali pravou příležitost otestovat naše motocykly.Víme, že máme velký potenciál zajíždět dobré výsledky, takže teď se vrátíme domů a zapracujeme na problémech, které nás zde trápily. Do Portimaa se vrátíme v plné síle.“


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Motorbike 5/2020
  • Bridgestone rozšiřuje portfolio o čtyři nové pneumatiky s vynikající adhezí a ovladatelností
  • Motorbike 4/2020
  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně

Vítej na MotoLife❗️

Podílej se na tvorbě nového sociálního motorkářského webu!

Podmínkou je pouze respektování pravidel tohoto webu.

Začít můžeš už teď »
  1. Založ si jednoduše svůj osobní profil.
  2. Pochlub se na profilu svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej motorkářské příspěvky nebo odkazy na zajímavé motorkářské články.
  4. Publikuj články, názory, blogy, fotky....
  5. Vytvoř si prezentační stránku a ukaž motorkářům co děláš.
  6. Poraď vývojářům MotoLife jak web zlepšit.

Piš na nebo využij chat na stránce MotoLife.

Aktuálně na MotoLife

Příspěvky motorkářů

Bikes.cz
včera ve 22:33
     0   0
Pohodlné ojeté motorky od Honzy Karáska
Bikes.cz
včera v 17:57
     0   0
Top 5 nejrychlejších motorek
Bikes.cz
před 2 dny ve 23:08
     0   0
Nehoda motorkářky ve 190 km/h - chyběl tlumič řízení❗️
Magazín Motoroute
před 2 dny ve 22:35
     0   0
Novinka z dílny MaxTo s možností spárování s telefony, bluetooth sluchátky, GPS či hudebním přehrávačem.
Všechny příspěvky ...