IRTA test Valencie - 1.den

vydáno 10. 2. 2011, text Jiří Nykodým, foto RZ

Na okruhu Ricarda Torma ve španělské Valencii odstartoval oficiální IRTA test nižších kubatur mistrovství světa silničních motocyklů, tedy motodvojek a stopětadvacítek.

Moto2

Mezi jezdci kubatury Moto2 jezdil nejrychleji Sanmariňan Alex De Angelis na motocyklu MotoBi v barvách týmu JiR Moto2, když zaznamenal nejlepší čas 1:36,7 s. Totožný čas zajel i italský závodník Andrea Iannone na motocyklu Suter týmu Speed Master. Třetí příčku v neoficiálních výsledcích obsadil Španěl Julián Simón na Suteru týmu Aspar, na čtvrté pozici je klasifikován Němec Stefan Bradl na Kalexu a první pětici uzavírá Španěl Marc Márquez na Suteru.

Výsledky:
1. Alex De Angelis (JiR Moto2, Motobi), 1.36.7
2. Andrea Ianonne (Speed Master, Suter), 1.36.7
3. Julián Simón (Mapfre Aspar, Suter), 1.37.0
4. Stefan Bradl (Viessmann Kiefer Racing, Kalex), 1.37.0
5. Marc Márquez (Catalunya Caixa Repsol, Suter), 1.37.1
6. Michele Pirro (Gresini Racing, Moriwaki), 1.37.1
7. Thomas Lüthi (Interwetten Paddock M2 Racing, Suter), 1.37.2
8. Aleix Espargaró (Pons Racing, Kalex Pons), 1.37.4
9. Scott Redding (Marc VDS Racing, Suter), 1.37.4
10. Mika Kallio (Marc VDS Racing, Suter), 1.37.5
11. Yuki Takahashi (Gresini Racing, Moriwaki), 1.37.5
12. Axel Pons (Pons Racing, Kalex Pons), 1.37.6
13. Jules Cluzel (Forward Racing, Suter), 1.37.8
14. Randy Krummenacher (GP Team Switzerland Kiefer Racing, Kalex), 1.37.9
15. Rafaelle de Rosa (G22 Racing Team, Moriwaki), 1.38.0
16. Bradley Smith (Tech 3 Racing, Tech 3), 1.38.0

125 cm3
Mezi malorážkami dnes jezdil nejrychleji německý závodník Sandro Cortese z týmu Racing Team Germany s časem 1:41,0 s. Stejný čas zaznamenal i Španěl Nicolas Terol v barvách týmu Bancaja Aspar, následoval jeho krajan Maverick Vinales na třetí pozici. Čtvrté místo obsadil Sergio Gadea a první pětku uzavírá Oliveira Miguel.

Výsledky:
1. Cortese, Sandro (Racing Team Germany, HONDA), 1.41.0
2. Terol, Nico (Bancaja Aspar, APRILIA), 1.41.0
3. Vinales, Maverick (PEV-Blusens-SMX Paris Hilton, APRILIA), 1.41.2
4. Gadea, Sergio (PEV-Blusens-SMX Paris Hilton, APRILIA), 1.41.8
5. Oliveira, Miguel (Andalucia Cajasol, APRILIA), 1.41.8
6. Faubel, Héctor (Bancaja Aspar, APRILIA), 1.42.0
7. Moncayo, Alberto (Andalucia Cajasol, APRILIA), 1.42.3
8. Zarco, Johan (Ajo Motorsport, DERBI), 1.42.5
9. Kent, Danny (Red Bull Ajo Motorsport, DERBI), 1.42.7
10. Vázquez, Efrén (Ajo Motorsport, DERBI), 1.43.0
11. Folger, Jonas (Red Bull Ajo Motorsport, DERBI), 1.43.1
12. Hiroki, Ono (Caretta Technology Race Dept., KTM), 1.44.0
13. Mackenzie, Taylor (Worldwide Race, APRILIA), 1.44.8
14. Schrotter, Marcel (Mahindra Racing, MAHINDRA), 1.44.8
15. Grotzkyj, Simone (Worldwide Race, APRILIA), 1.45.0
16. Webb, Danny (Mahindra Racing, MAHINDRA), 1.45.6
17. Kartheininger, Daniel (Caretta Technology Race Dept., KTM), 1.46.0
18. Pedone, Giulian (Worldwide Race, APRILIA), 1.46.5


Diskuze k článku


Další články z archivu

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Nepřehlédni na MotoLife

  • Jak na baterie po zimě
  • Sdílené elektrické skútry BeRider brzy odstartují i v Brně
  • Motocyklem roku 2020 se stala Honda Africa Twin Adventure Sports
  • MOTOSALON 2020 - první fotky z výstavy
  • Motorbike 3/2020

Vítejte na MotoLife

Hledáme motorkáře, kteří nám pomohou dostat MotoLife na špičku!

MotoLife je nový sociální motorkářský web, na kterém se můžeš podílet i ty!

Na MotoLife patří reklamní prostor všem, kteří jeho obsah tvoří.

Podmínkou účasti na projektu MotoLife je dodržování pravidel tohoto webu.

Pojďme společně do toho...

  1. Přihlas se, založ si svůj profil.
  2. Pochlub se svýma motorkama, přidej fotky z cest.
  3. Přidávej příspěvky, články, názory, blogy, fotky nebo stránky.
  4. Získávej fanoušky, rozšiřuj okruh přátel, komunikuj s dalšími motorkáři.
  5. Sděl tvůrcům MotoLife jak web zlepšit.

Pravidla webu

  • Obsah webu může tvořit kdokoliv, kdo chce být jeho součástí a respektuje pravidla.
  • Veškeré příspěvky, články a fotky smějí být pouze o motorkách a dění okolo motorek.
  • Reklamní prostor patří těm, kteří zde publikují, a slouží i jako odměna za publikovaný obsah.
  • Jednotlivé MotoLife stránky jsou plně v režiji jejich zakladatelů a správců, a provozovatel webu nenese zodpovědnost za obsah.
  • MotoLife stránky, články, příspěvky i fotografie mohou být privátního i komerčního charakteru.
  • MotoLife osobní profily jsou výhradně privátního charakteru a nemely by obsahovat komerční obsah!
  • Publikovaný obsah nesmí jakkoliv porušovat práva třetích stan nebo jiné osoby a jejich zájmy.
  • Obsah nesmí obsahovat vulgární slova, sexuální tématiku, nabídky půjček, hazard, politiku a pod.
  • Obsah nesmí ani obsahovat odkazy na stránky se zakázanou tématikou.
  • V případě porušování pravidel může být profil, stránka i příspěvky zablokovány nebo odstraněny.
  • Pravidla mohou být průběžně doplňována nebo měněna.

Pište na , nebo využijte chat na stránce MotoLife.

Nově na MotoLife